//
کدخبر: ۳۴۱۴۶۹ //

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳۰ بهمن

در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاه چند تن از چهره های مشهور ایرانی که در 30 بهمن متولد یا درگذشتند آشنا میکنیم.

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 30 بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر برایتان جالب است که بدانید با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز متولد شده اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که کدام یک از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی در امروز 30 بهمن متولد شده اند یا درگذشتند. همراه ما باشید.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگر جوان کشورمان 30 بهمن 1366 در مشهد متولد شد.

این بازیگر سینما پسر سعید سهیلی کارگردان کشورمان است که فعالیت سینمایی خود را از سال 1380 با فیلم شب برهنه به کارگردانی پدرش آغاز کرد. ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است، گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا همسر او می باشد و این زوج پسری به نام هامون دارند.

ساعد-سهیلی

محمد شیری

محمد شیری بازیگر سریال شبهای برره 30 بهمن سال 1328 در مشهد متولد شد.

این هنرمند کشورمان در سال 1349 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به بازی در تئاتر پرداخت، سپس به تلویزیون و سینما راه یافت و در سریال های تلویزیونی و فیلم های تلویزیونی مقابل دوربین رفت. شبهای برره از سریال هایی بود که باعث شهرت محمد شیری شد.

محمد-شیری

مهدی کرم پور

مهدی کرم پور فیلمنامه‌نویس و کارگردان کشورمان 30 بهمن 1355 در تهران متولد شد.

این هنرمند، سینما را با ساخت فیلم های کوتاه داستانی و مستند آغاز کرد. از سریال های مهدی کرم پور میتوان به سالهای ابری و یک تکه زمین و از فیلم های سینمایی او میتوان به سوفی و دیوانه، پل چوبی، چه کسی امیر را کشت و جایی دیگر اشاره کرد.

مهدی-کرم-پور

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1367 در تهران است.

این هنرمند جوان فعالیت هنری خود را از سال 1384 با بازی در فیلم عصر جمعه ساخته مونا زندی حقیقی آغاز نمود. مهرداد صدیقیان با فیلم اتوبوس شب در سینما و در تلویزیون با سریال سقوط یک فرشته به شهرت رسید و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

مهرداد-صدیقیان

فاطمه مرموز نیا

مهری مهرنیا با نام شناسنامه ای فاطمه مرموزنیا سال 1296 در آلاشت شهرستان سوادکوه به دنیا آمد و در 1326 در جامعه باربد مشغول تحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را از سال 1327 آغاز کرد و در 1339 با فیلم بچه ننه وارد دنیای سینما شد. خانم مهرنیا در حدود نیم قرن فعالیت هنری در بیش از 40 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

مهری-مهری-نیا

مهری مهرنیا، صبح چهارشنبه 30 بهمن 1387 در 91 سالگی بر اثر کهولت سن درگذشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان