//
کدخبر: ۳۵۴۲۰۴ //
الهه حصاری

الهه حصاری و طرز نشستن عجیبش در خودرو + عکس

تصویر عجیب الهه حصاری !!!

الهه حصاری و طرز نشستن عجیبش در خودرو + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران است. الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون است. الهه حصاری با بازی در سریال شبکه خانگی «ممنوعه» بسیار بیشتر از بازی در تلویزیون دیده شد. الهه حصاری مربی یوگا شده و عطرباز است. 

الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی، در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

 الهه حصاری بازیگر جوانی است که در فیلم های سینمایی زیادی از جمله «انتهای خیابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح میشه» و... بازی کرده. او سال هاست در کنار بازیگری ورزش می کند و حتی قبل از ورودش به سینما رشته های مختلف ورزشی را دنبال می کرده.

این بازیگر جوان و پرانرژی اما چندسالی است یوگا را به شکل تخصصی دنبال می کند و چند سال است که مدرک مربیگری این رشته را گرفته و یوگا آموزش می دهد.

الهه حصاری

او این روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نیز این رشته ورزشی را به علاقه مندان یاد می دهد. رشته ای که حصاری معتقد است در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد و باعث می شود به خیلی از موارد سطحی که شاید بی اهمیت باشند و ما خودمان آنها را بزرگ می کنیم فکر نکنیم.

گرچه معتقد است صددرصد به این مرحله نرسیده اما با تمرین زیاد و خواستن قطعا همه این موارد برای او و همه کسانی که اراده کنند و بخواهند میسر خواهدشد. او در گفت و گو با ما از تجربیاتش در زمینه گویا برایمان گفته.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان