//
کدخبر: ۳۴۰۵۲۳ //
الهه حصاری

پوشش خاص لب ساحل به سبک الهه حصاری + تصویر لورفته

تصویری از حجاب خاص الهه حصاری !!!

پوشش خاص لب ساحل به سبک الهه حصاری + تصویر لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون است. الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران است. الهه حصاری با بازی در سریال شبکه خانگی «ممنوعه» بسیار بیشتر از بازی در تلویزیون دیده شد. الهه حصاری مربی یوگا شده و عطرباز است.

الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر بی حاشیه و معروف ایرانی می باشد که تا بیشتر او را در سریال ها دیده ایم تا فیلم ها سینمایی. الهه حصاری با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه شناخته و معروف شد، پس از آن نیز با بازی در سریال ممنوعه در نقش برکه بیش از پیش به شهرت رسید.

الهه حصاری

الهه حصاری به تازگی هم در سریال زخم کاری حضور داشت اما ظاهرا در پروژه جدید ایفای نقش نداشته و فعلا خانه نشین است. الهه حصاری در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس های زیادی از خودش و خواهراش و مامان جان جذابش منتشر میکنه و جالب اینجاست که عکساشم خیلی در بند شاخ بودن و لباس و تم خاصی نیست و بیشتر شاد حتی تو خونه گرفته باشه!

شایعه کشف حجاب الهه خانم

الهه حصاری مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که خطای دید برای کشف حجابش داشت. بسیاری از خبرگزاری ها با این تیتر برای او شایعه درست کردند و کاربران هم در نظرات به برداشت حجاب او آن هم در کشور مشکوک شدند.

اما اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه می شوید که به دلیل سیاه و سفید بودن تصویر چنین خطای دیدی رخ داده و او تنها کلاهی مشکی به سر دارد و کشف حجابی در کار نبود!

الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان