//
کدخبر: ۳۵۲۷۶۸ //
تست شخصیت شناسی

یک درخت را انتخاب کن تا شخصیت خود را بدانی /میگی نه، امتحان کن!

درختی را انتخاب کنید و در آزمون شخصیت امروزی دریابید که کدام احساس بر شما غالب است.

یک درخت را انتخاب کن تا شخصیت خود را بدانی /میگی نه، امتحان کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

تصویری که انتخاب می‌کنید ممکن است نشان دهد که چه احساسی بر شکل شما غالب است، بنابراین از شما می‌خواهیم روی زمان حال تمرکز کنید.

می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ از فرصت شرکت استفاده کنید. شبکه های اجتماعی از تعجب صدها کاربر دست بر نمی دارند و این چالش ویروسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این تست روانشناسی به قدری شگفت انگیز و منحصر به فرد است که به شما می گوید نام احساس حاکم بر زندگی شما، چه چیزی را رها می کنید و چه چیزی را می توانید تغییر دهید.با انتخاب یک درخت از شخصیت خود آگاه شوید!

6289fd649fc18

درخت 1 (مالیخولیا)اگر اولین درخت را انتخاب کنید، یک کسی که مراقب است غمگین باشد را خواهید دید. گاهی اوقات به خود می گوییم «گذشته بهتر بود». با خوش بینی به زندگی نگاه کنید، به گذشته نگاه کنید، نمی توانید احساس نوستالژیک نکنید و واقعاً می خواهید به آن روزهای گذشته بازگردید. آینده شما را کمی غرق می کند، زیرا برای شما قطعاً چنین نیست. بزرگترین چالش شما این است که یاد بگیرید بیشتر در زمان حال زندگی کنید.

درخت 2 (هیجان) اگر درخت دوم را انتخاب کنید، هیجان عاطفی بر شما مسلط است. برای شما، زندگی مانند یک چالش همیشگی به نظر می رسد و شما مشتاق هستید که با آن روبرو شوید. چالش‌ها شما را خوشحال می‌کنند، و شما فردی هستید که قدرت زیادی برای تحمل آن‌ها دارید. گاهی اوقات تحت تأثیر این انرژی که بر شما مسلط است غرق می شوید و می توانید از نتایج اضطراری استفاده کنید. با این حال، شما هرگز سرگرم کننده و شوخ طبعی نیستید. بنابراین در پایان روز، حتی اگر به دیوار برخورد کنید، مرسوم است که به آنچه می خواهید برسید.

 

درخت 3 (اضطراب) اگر درخت سومی را انتخاب کنید، اضطراب عاطفی بر شما غالب است. در واقع، سر شما یک دنده بزرگ از حرکت باز نمی ایستد. شما روی همه چیزهایی که در اطرافتان اتفاق می افتد تمرکز می کنید، به چیزها و افراد اهمیت می دهید. به همین دلیل ممکن است احساس اضطراب و کمی مضطرب کنید. همیشه یک موقعیت حل نشده در اطراف شما وجود دارد و زندگی کردن برای شما سخت است. باید یاد بگیرید که تمام مسئولیت ها را بر دوش خود حمل نکنید. به هر حال، شما تنها کسی هستید که ارباب زندگی و روح خود است.

درخت 4 (همدلی) اگر درخت چهارم را انتخاب کرده اید. شما فردی بسیار دلسوز هستید. شما همیشه خود را به جای دیگران قرار می دهید. این از شما در عین حال فردی بسیار متغیر می سازد: شما با محیط خود سازگار می شوید، اما گاهی اوقات می تواند به از دست دادن ذات شما منجر شود. شما یک فرد خوب، یک دوست خوب و یک همراه هستید. اما گاهی اوقات کمی احساس تنهایی می کنید. احساسی که بر شما مسلط است مربوط به توجهی است که به دیگران می شود. شما باید یاد بگیرید که به خوبی از خود مراقبت کنید. به یاد داشته باشید که منتظر نباشید تا شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان