//
کدخبر: ۳۵۲۴۷۲ //

تست : بگو اول چی دیدی تا بهت بگم جنبه پنهان شخصیتت چیه!

این تست علاوه بر اینکه حس بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد، آن را با ناخودآگاه شما ترکیب می کند . به این ترتیب شما خواهید توانست جنبه هایی از شخصیت خود را که ممکن است نمی دانستید تشخیص دهد.

تست : بگو اول چی دیدی تا بهت بگم جنبه پنهان شخصیتت چیه!
به گزارش فرتاک نیوز،

تست‌های شخصیتی، تمرین‌هایی هستند تا هرکس بتواند وجود خود را بررسی کند و بر اساس آنچه ناخودآگاه او تشخیص می‌دهد، جنبه‌هایی را بازشناسایی و تعریف کند که قبلاً شناسایی نکرده بود.

نحوه انجام تست شخصیت شناسی تصویری چاقو و چهره

برای انجام این تست جدید و دانستن در مورد خودتان، باید نگاهی گذرا به تصویر زیر بیندازید. پس از تجسم تصویر در ذهن، آنچه در ابنتدا در این تصویر مشاهده کردید را یادداشت کنید. سپس به تفاسیر مراجعه کنید تا ببینید چه چیزی در مورد شما ارائه می دهد. معنای تصویری که ناخودآگاه شما، ابتدا به آن اشاره می کند چیزی است که در درون شما نهفته است. اگر به انجام این نوع درون نگری علاقه دارید، به تصویر پس زمینه نارنجی نگاهی بیندازید.

پاسخ ها

دیدن صورت یک زن

چهره زن توسط افرادی دیده می شود که به دلیل هوش و مهارت های اجتماعی خود برای ایجاد دوستی های جدید می درخشند. حالات خوب، همدردی و کاریزمای شما ویژگی هایی هستند که شما را به یک فرد در دسترس تبدیل می کنند. این ویژگی سبب می شود که صحبت کردن با شما آسان و دلپذیر باشد.

برای شما، نکته مهم در زندگی این است که از زمان حال لذت ببرید و نگران اتفاقات گذشته یا آینده نباشید. وقتی با یک پیشنهاد روبرو می شوید، کلمه “نه” در فرهنگ لغات شما وجود ندارد، زیرا هر فرصتی می تواند دری باشد که راه را برای تجربه های جدید و غنی باز می کند. اینها نگرش هایی است که اطرافیان شما آن را بسیار تحسین می کنند

دیدن چاقو در تست شخصیت شناسی تصویری چاقو و چهره

اگر اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کرد چاقو بود، احتمالاً فردی هستید که پشتکار او را به سمت رسیدن به خواسته اش سوق می دهد. علیرغم اینکه کمی سرسخت هستید، فلسفه زندگی شما این است که آنچه را که سرنوشت به شما می دهد، بپذیرید و همیشه رو به جلو نگاه کنید.

تصمیمات شما کاملا رادیکال هستند: همه یا هیچ. تا حدی، این نگرش مطلق گرایانه شما را در مواجهه با احساسات جدید با مشکل روبرو می کند. احساسی که زمان می برد تا به زیر پوست شما نفوذ کند، لذا کمی بی میلی و سردی نشان می دهید. در واقع این ترس از صدمه دیدن قلب شما است که بین شما و شخص دیگری فاصله می اندازد، اگرچه در ابتدا اینطور است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۴۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان