//
کدخبر: ۳۵۲۵۶۸ //
سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی هم به عجیب و غریب ها پیوست / سحر خانم و انگشتری بسیارمتفاوت + عکس

تصویری عجیب که سحر ولدبیگی منتشر کرد !!

سحر ولدبیگی هم به عجیب و غریب ها پیوست / سحر خانم و انگشتری بسیارمتفاوت + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر ولدبیگی بازیگر ایرانی است. سحر ولدبیگی دختر مرحوم مسعودولدبیگی است. سحر ولدبیگی بیشتر در کارهای طنز مهران مدیری بازی کرده است. سحر ولد بیگی همسر نیما فلاح است. سحرولدبیگی با بازی در سریال پاورچین به شهرت رسید.

سحر ولدبیگی بازیگر مطرح و سرشناس و همسر نیما فلاح در اینستاگرامش تصویری را از خود با انگشتری عجیب به اشتراک گذاشت.

سحر ولدبیگی

بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

مصاحبه با سحر ولدبیگی و نیما فلاح:

چطور به این نتیجه رسیدید که زوج مناسبی برای یکدیگر هستید؟

سحر ولد بیگی: درواقع سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدیم. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

سحر ولدبیگی | نیما فلاح

نیما فلاح: دوران نامزدی بسیار مهم است. شما را آماده می کند تا به طرف مقابل خود نزدیک تر شوید، خلق و خوی همدیگر را بشناسید تا بعد از ازدواج وقتی قرار است در کنار هم زیر یک سقف پا بگذارید، با شناخت کامل تر و دقیق تری آماده پذیرش مسئولیت های جدید باشید.

سحر ولدبیگی: من هم با نیما موافق هستم. دوران نامزدی زمانی است که نه تنها خودتان بلکه خانواده های هر دو طرف هم بیشتر با هم آشنا می شوند، هم عروس و داماد از خانواده طرف مقابل شناخت بهتری پیدا می کنند و این معاشرت ها و نشست های دورهمی باعث می شود، ذره ذره همدیگر را بشناسید.

درواقع در همان دورهمی ها و معاشرت های کنار خانواده به طرز تفکر و نوع نگرش هم پی می برید و متوجه می شوید. این آدم مناسب شما هست یا خیر؟ البته این را هم بگویم که همه چیز در مورد شناخت همدیگر به دوران نامزدی ختم نمی شود و شما بعد از رفتن زیر یک سقف و تشکیل زندگی مشترک هم با اتفاقات و شرایطی رو به رو می شوید که باعث شناخت بیشتر و بهتر می شود.

اما آن شناخت اولیه به شما این امکان را می دهد که تحلیل های بهتر و درست تری از همسرتان در زمان های مختلف داشته باشید. مثلا اگر شما بدانید چه چیزهایی باعث دلخوری همسرتان می شود وقتی در طول ازدواج اتفاقی افتاد که همسرتان دلخور شد، ویژگی های او را می دانید و این به شما کمک می کند تا رنجش و دلخوری بیشتر نشود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان