//
کدخبر: ۳۵۲۱۸۶ //
بهنام بانی

عکسی جدید از مادر جوان بهنام بانی در کنار پسرش

عکسی در فضای مجازی از مادر بهنام بانی منتشر شده که چهره جوان او موجبات تعجب مخاطبان را فراهم کرده است.

عکسی جدید از مادر جوان بهنام بانی در کنار پسرش
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام بانی خواننده پرکار و بازیگر تازه کار سینما و تلوزیون است. بهنام بانی خواننده مردمی و پاپ کشور است که کنسرت های زیادی برگزار کرده است. بهنام بانی مجرد است اما درگیر حواشی زیادی در فضای مجازی شده است. بهنام بانی به تازگی در فیلم گشت ارشاد ایفای نقش کرده است

9b32f488-59c5-44a8-b685-c41e20f55b8f

بهنام بانی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

بهنام بانی در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمد. اختلاف سنی بهنام بانی با مادرش تنها 19 سال است .

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ - دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. 

شروع فعالیت

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

خواننده های مورد علاقه

از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارم

مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان