//
کدخبر: ۳۵۱۸۷۷ //
طناز طباطبایی

شباهت عجیب طناز طباطبایی به خواهرش / مگه داریم، مگه میشه + عکس

تصویری از خواهر طناز طباطبایی می بینید که شباهت عجیب او را به خواهرش نشان می هد

شباهت عجیب طناز طباطبایی به خواهرش / مگه داریم، مگه میشه + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

طناز طباطبایی از بازیگران معروف کشورمان است.طناز طباطبایی حاشیه های بسیاری ندارد و طناز طباطبایی اکثرا استایل های مناسبی را برای حضور در میان مردم انتخاب می کند.

طناز طباطبایی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام تولد خواهرش را تبریک گفت شباهت عجیب آنها سوژه کاربران شد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر مطرح و بدون حاشیه در اینستاگرامش تصویری را از خواهرش به مناسبت تولد او منتشر کرده است که شباهت عجیبی به خودش دارد.طناز طباطبایی هم جزء آن دسته ازبازیگرانی است که برای زیباتر شدن زیر تیغ عمل جراحی رفت.

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی قمی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او برای فیلم‌های صداها (۱۳۸۷)، رخ دیوانه (۱۳۹۳) و خشم و هیاهو (۱۳۹۴) هم نامزد دریافت این جایزه شده بود.

زندگی حرفه‌ای

طناز طباطبایی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ ذبیح انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. او به جز بازیگری در عرصه‌های دیگری از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته‌است.

طناز طباطبایی

وی با بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش‌های اصلی سریال بود مطرح شد. در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم صداها شد. او در فیلم مرهم توانایی‌های خودش را بیشتر نشان داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان