//
کدخبر: ۳۵۱۷۴۴ //
الهام حمیدی

هر دو شوهر الهام حمیدی در یک قاب + عکس جنجالی

تصاویری از همسر سابق و فعلی الهام حمیدی !!

هر دو شوهر الهام حمیدی در یک قاب + عکس جنجالی
به گزارش فرتاک نیوز،

الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. الهام حمیدی در سال ۱۳۸۲ برای مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته شد و مدتی بعد برای فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک (۱۳۸۳) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر و در همین رشته برندهٔ جایزهٔ جشن سینمای ایران شد.

تصویری در فضای مجازی از الهام حمیدی در کنار یک پسر جوان منتشر شد که گمانه زنی حکایت از این موضوع دارد که او همسر اول خانم بازیگر است.

عکس+لو+رفته+از+“الهام+حمیدی”+و+شوهر+اولش

الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد،بعد از انتشار خبر متاهلی خود با انتشار متنی آنرا به همسرش تقدیم کرد: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! / وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! / هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

الهام+حمیدی

خانم حمیدی در 14 خرداد 1399 خبر به دنیا آمد فرزند پسرش بنام «الوین» را رسانه ای کرد که نام خاص این پسر برای طرفداران ایشان جالب بود

فرزند دوم ایشان یک دختر میباشد که روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود !

بیوگرافی الهام حمیدی:

الهام حمیدی  متولد 8/9/56 در شهر تهران است. پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.

از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها باعث شد که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شود.

الهام حمیدی

مردم الهام حمیدی را با «مسافری از هند» شناختند. 

الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس داشت، الهام حمیدی بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان