//
کدخبر: ۳۴۵۲۲۶ //
سجاد غریبی | هالک ایران | سجاد غریبی هالک ایرانی

ویدئو لورفته از سجاد غریبی هالک ایرانی در مهمانی مختلط / حاشیه های هالک ایرانی تا کجا ادامه دارد ؟

حضور هالک ایرانی در یک مهمانی مختلط !!!

ویدئو لورفته از سجاد غریبی هالک ایرانی در مهمانی مختلط / حاشیه های هالک ایرانی تا کجا ادامه دارد ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلمی در فضای مجازی از سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در یک مهمانی مختلط در ترکیه در فضای مجازی منتشر شد.

 ویدئویی عجیب از سجاد غریبی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که نشان می دهد هالک ایرانی در ترکیه در یک مهمانی مختلط شرکت کرده است.

زندگی خصوصی هالک ایرانی!سجاد غریبی جوانی است با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کامیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده است.

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند.

او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است.

غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد.

غریبی که ۶۶۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

غریبی در سال ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده‌است. او برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده و اشاره کرد که تا قبل از سال جدید میلادی این مبارزه را انجام خواهد دارد.اما ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان