//
کدخبر: ۳۴۴۰۳۱ //
سجاد غریبی | هالک ایران | سجاد غریبی هالک ایرانی

سجاد غریبی: به شرافتم قسم جنازه مارتین فورد از رینگ بیرون خواهد آمد + ویدئو

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی از مردم خواهش کرد به حواشی پایان بدهند و قول داد جنازه مارتین فورد را از رینگ بیرون بکشند

سجاد غریبی: به شرافتم قسم جنازه مارتین فورد از رینگ بیرون خواهد آمد + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد غریبی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۷۰) ورزشکار رشتهٔ پاورلیفتینگ اهل ایران است. برخی از رسانه‌ها از او با عنوان‌هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» یاد کرده‌اند.

وضعیت جسم

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۷۶٫۹ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند. تصاویری از او در روزنامه‌هایی مانند دیلی میل و سان منتشر شده‌است.

زندگی و فعالیت

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است.

او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی در اینستاگرام عکس‌های خود و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان