//
کدخبر: ۳۳۸۴۰۸ //
حمید ماهی صفت | مستربین ایرانی | آیت الله هاشمی رفسنجانی

حلالیت حمید ماهی صفت (مستربین ایرانی) از آیت الله هاشمی رفسنجانی / ماجرا چیست + ویدئو

ویدئویی از طلب حلالیت حمید ماهی صفت (مستربین ایرانی) از آیت الله هاشمی رفسنجانی

حلالیت حمید ماهی صفت (مستربین ایرانی) از آیت الله هاشمی رفسنجانی / ماجرا چیست + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا ماهی صفت کمدین ایرانی (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۳۸) است. از وی گاهی با نام مستربین ایرانی یاد می‌شود. وی اولین استندآپ کمدین بعد از انقلاب اسلامی در ایران است. در دی ماه ۱۴۰۰ در برنامه تاک شو شب آهنگی حضور یافت

حمیدرضا ماهی صفت متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است. پدری شیرازی و مادری اصفهانی دارد. دیپلم ریاضی دارد. دارای دو فرزنداست که پسرش گرافیست و دخترش کارشناس نرم افزار و همسرش نیز خانه دار است...

حمیدرضا ماهی صفت به غیر از خنداندن مردم که مهمترین دغدغه زندگی اوست در کارهای فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری دارد.

حمیدرضا ماهی صفت که فعالیتهای فرهنگی در زمینه های قرآن، نماز و جمع آوری روایات اهل بیت(ع) نیز در کارنامه اش دیده می شود، بنا دارد کتاب آموزش نماز را نیز در شمارگان بالا و به صورت رایگان در کل جهان توزیع کند.

این هنرمند امروز در آگهی تبلیغاتی خود در یکی از روزنامه های چاپ صبح کشور، تنها مرکز اهدا کتاب آموزش نماز رایگان در جهان را معرفی کرده و نوشته است: من در میان طرفدارانم، کسانی که نماز می خوانند را بیشتر دوست دارم. چرا که آنها متبسم، منظم، با اراده و درستکارند.

حمید ماهی صفت

حمیدرضا ماهی صفت کیست؟

حمیدرضا ماهی صفت متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ در شیراز است. پدری شیرازی و مادری اصفهانی دارد. دیپلم ریاضی دارد. دارای دو فرزنداست که پسرش گرافیست و دخترش کارشناس نرم افزار و همسرش نیز خانه دار است. همه اینها مشخصات مردی است که به بمب خنده ایران معروف است. به غیر از خنداندن مردم که مهمترین دغدغه زندگی اوست در کارهای فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری دارد. چاپ و نشر چندصدهزار کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در سراسر کشور, تهیه پیامکهای قرآنی, تهیه و تنظیم احادیث و پخش در سراسر کشور و... گوشه ای از فعالیتهای فرهنگی ماهی صفت محسوب می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان