//
کدخبر: ۲۲۵۰۰۴ //

دیدار رئیس جمهور با مردم رفسنجان دوشنبه برگزار می شود

فرماندار رفسنجان گفت: دیدار رئیس جمهور با مردم رفسنجان روز دوشنبه در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

دیدار رئیس جمهور با مردم رفسنجان دوشنبه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید فصیحی هرندی عصر شنبه در نشست خبری اظهار داشت: سفر استانی ریاست جمهور به کرمان از رفسنجان آغاز می شود و از عموم مردم شریف این شهرستان برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور، در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در ورزشگاه تختی دعوت به عمل می آید.

وی افزود: سبقه انقلابی مردم این شهرستان و احترام به مقام آیت الله هاشمی رفسنجانی و نقش مردم رفسنجان در اقتصاد کشور از دلایل حضور رئیس جمهور در رفسنجان است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در فرودگاه رفسنجان مورد استقبال رسمی استاندار، نماینده ولی فقیه و دیگر مقامات استانی قرار می گیرد و درب های استادیوم از ساعت ۸ و ۳۰ صبح باز است و سخنرانی رئیس جمهور از ساعت ۱۰ آغاز می شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: وزیر کشور، وزرای ورزش و امور جوانان، ارتباطات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و جمعی از دیگر معاونین، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

فصیحی هرندی عنوان کرد: در رفسنجان پروژه قابل افتتاح به صورت مستقیم در این سفر نداریم و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سرچشمه از طریق ویدوکنفرانس توسط رئیس جمهور تعداد پنج طرح افتتاح می شود که مهمترین آن طرح اسیدسولفوریک مس سرچشمه است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: کارخانه اسید مس سرچشمه که در فاز اول ۶۱۰ هزار تن تولید اسید و ۲۰۰ نفر اشتغال زایی دارد، در کاهش آلایندگی هوا که آرزوی دیرینه مردم رفسنجان است، سهم بسزایی دارد و از طرفی صنایع پایین دستی که تولید کننده کودشیمیایی است نیز تقویت خواهند شد.

فصیحی هرندی افزود: رئیس جمهور پس از دیدار مردمی در رفسنجان، عازم شهرستان سیرجان و بافت برای افتتاح چند طرح عمرانی می شود و سپس به کرمان عزیمت می کند.

به گفته وی جلسه شورای اداری کرمان با حضور رئیس جمهور و وزرا و نشست خبری رئیس جمهور با خبرنگاران صبح روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه برگزار می شود.

فرماندار رفسنجان در ادامه تأکید کرد: حضور حماسی مردم در استقبال از رئیس جمهور می تواند یک پیام قاطع و کوبنده به کسانی که در داخل و خارج کشور به فکر توطئه علیه نظام هستند، بدهد.

فصیحی هرندی گفت: استان کرمان میزبان سفر ریاست جمهوری است، تجهیزات ایاب و ذهاب برای حضور از سایر شهرستان ها در رفسنجان مهیاست.

فرماندار رفسنجان در ادامه اظهار کرد: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی یکی از نیازهای شهرستان است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که در این سفر مطرح می شود تا بخشی از هزینه آن را سازمان برنامه و بودجه تخصیص دهد و بخشی هم توسط خیران و بخش خصوصی تأمین شود.

فصیحی هرندی افزود: بخش خصوصی مایل است طرح فاضلاب شهر رفسنجان را به طور کامل اجرا کند و در کنار آن ۷۰۰ هکتار زمین تحویل بگیرد و شهر هوشمند ایجاد کند که در جریان سفر رئیس جمهور برای تخصیص زمین به سرمایه گذار مطرح خواهد شد تا میسر شود.

وی ادامه داد: انجام برنامه منسجم برای احداث باند دوم جاده رفسنجان نوق یکی دیگر از نیازهای مردم رفسنجان است که می تواند برای مردم مفید باشد و در این سفر پیگیری می شود.

وی ابراز داشت: کلیت تامین بودجه یک طرح عام المنفعه هدیه رئیس جمهور به مردم رفسنجان پذیرفته شده است که عنوان طرح و میزان اعتبار آن نامشخص است.

فرماندار رفسنجان همچنین گفت: شهروندان می توانند نامه و در خواست های خود را به مسئولان جمع آوری نامه ها در محل استادیوم تختی تحویل دهند، این درخواست ها در استانداری کرمان رسیدگی می شوند.

فصیحی هرندی با بیان اینکه مدارس در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه و سفر ریاست جمهوری به رفسنجان، تعطیل نیستند، افزود: حضور داوطلبانه دانش آموزان و دانشجویان برای مدت دوساعته دیدار مردمی بلامانع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان