//
کدخبر: ۳۳۵۳۶۳ //
ستاره معصومی | مهدی قایدی | همسر مهدی قایدی

حرکات زشت و ادامه داره ستاره معصومی، همسر مهدی قایدی + فیلم

ستاره معصومی، همسر مهدی قایدی با انتشار ویدئویی خوب به جگر هواداران خود کرد.

حرکات زشت و ادامه داره ستاره معصومی، همسر مهدی قایدی + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی است. ستاره معصومی در اینستاگرام معروفیت بسیاری دارد. ستاره معصومی بعد از ازدواج با مهدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. ستاره معصومی با ثروت مهدی قائدی نیز فخر فروشی می کند. ستاره معصومی با انتشار فیلمی تولد همسرش را تبریک گفت.

ستاره معصومی به مناسب تولد مهدی قائدی فیلمی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. هدیه میلیاردی همسر مهدی قائدی برای او جنجال های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد. سبک زندگی لاکچری و فخر فروشانه این فوتبالیست پر حاشیه و همسرش حواشی بسیاری را برای آن ها ایجاد کرده است.

ستاره معصومی بلاگر مطرح و همسر مهدی قائدی فوتبالیست سرشناس در اینستاگرامش به سبکی متفاوت با انتشار عکس همسرش تولد او را تبریک گفت.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که معروفیتش کمتر از مهدی قائدی نیست شاید برای خیلی ها سوال باشه که چرا ستاره معصومی انقدر معروف شده؟ ستاره معصومی بعد از ازدواج با مهدی قائدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. البته ستاره معصومی به واسطه فخر فروشی هایش فقط معروف است و چندان محبوب نیست ستاره معصومی همسر مهدی قائدی برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است.

کادوی-میلیاردی-خیره-کننده-8307

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند. از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان