//
کدخبر: ۳۳۴۲۷۹ //
افسانه بایگان

تیپ و استایل شرم آور افسانه بایگان + عکس خجالت آور

تصویری عجیب از افسانه بایگان که در حال دست به دست شدن میباشد و باعث واکنش هوارداران این بازیگر ایرانی شده است.

تیپ و استایل شرم آور افسانه بایگان + عکس خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

افسانه بایگان متولد 26 دی 1340 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. افسانه بایگان یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار دهه شصت است. افسانه بایگان قبل انقلاب مقام دوم دختر شایسته سال را به دست آورد. افسانه بایگان اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او، بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده‌ است. افسانه بایگان در حال حاضر فقط مشغول بازیگری است.

افسانه+بایگان

عکس جدیدی از افسانه بایگان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن افسانه بایگان بسیار پیر شده است.

افسانه بایگانعکس جدیدی از افسانه بایگان در فضای مجازی منتشر شده است. در این عکس تیپ راحت افسانه بایگان در دورهمی دوستانه دیده می‌شود که مقداری عجیب است و در فضای مجازی سوژه شده است!

افسانه بایگان

بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان در خیابان فرانسه تهران به دنیا آمد. عموی پدرش فصل الله بایگان از پیشگامان تئاتر و پدر پدربزرگش میرزا جواد موتمن الممالک نماینده اولین دوره مجلس ملی بود.

افسانه بایگان به واسطه یکی از آشناهای خود در سال 1351 وقتی تنها 11 سال داشت، بازی در فیلم کوتاه بوق به کارگردانی علی علیزاده را تجربه کرد و دیگر ادامه نداد. او اما سال 1355 در 16 سالگی موفق شد مقام دوم دختر شایسته سال را به دست آورد.

 در ادامه اما با حوادث متعدد سیاسی و انقلاب فرهنگی نتوانست به ادامه تحصیل بپردازد تا اینکه از طریق چنگیز وثوقی (فامیل دور) از تست یک سریال مطلع شد. به این ترتیب بعد از قبولی در تست سال 1360 وقتی 20 ساله بود با سریال سربداران در جلوی دوربین رفت.

افسانه بایگان

بازی افسانه بایگان در سریال سربداران به خاطر استفاده از کلاه گیس با مخالفت تندروها توقیف شد اما در نهایت کارگردان نزد امام خمینی (ره) رفت و مجوز پخش آن را گرفت.

فعالیت حرفه‌ای افسانه بایگان در سینما

افسانه بایگان سال 1364 با فیلم سینمایی گمشده وارد سینما شد و تا سال 1378 با حضور در 40 فیلم سینمایی عنوان سوپر استاد دو دهه را از آن خود کرد. او سپس از سال 1378 تا 1385 از سینما دوری کرد و بعدا گفت فراموش شدن برای اول بهتر از ماندن به هنر قیمتی بوده است.

افسانه بایگان

همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان قبل انقلاب با مصطفی شایسته (تهیه کننده) ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر به نام امیرعلی است که حالا ساکن میشیگان آمریکاست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۷۹ //
ارسال نظر
 
  • علی سلیمانی

    پرسپولیس همیشه قهرمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان