//
کدخبر: ۳۲۴۰۳۵ //

توضیح رئیس سازمان وظیفه عمومی درخصوص نحوه بخشش اضافه خدمت سربازان

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی نحوه بخشش اضافه خدمت سربازان را تشریح کرد.

توضیح رئیس سازمان وظیفه عمومی درخصوص نحوه بخشش اضافه خدمت سربازان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار تقی مهری درباره نحوه بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می‌شوند در صورتی که حین خدمت سربازی، از وضعیت انضباطی خوبی برخوردار بوده و دارای حسن اخلاق، رفتار و جدیت در انجام وظایف محوله باشند همچنین در صورت ابراز شجاعت و فداکاری در عملیات جنگی با تأیید فرماندهان و رؤسای مربوطه یگان خدمتی، تمام یا بخشی از اضافه خدمت آنها بخشیده می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه شرایط بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت شامل 29 بند است، گفت: کارکنان وظیفه‌ای که در عین رعایت نظم و انضباط، در طول خدمت موفق به ثبت ابتکار منجر به تولید محصول، تولید مقاله علمی مهم و معتبر قبل از ورود به خدمت یا حین خدمت شده باشند، می‌توانند از این بخشودگی استفاده کنند.

وی بیان کرد: کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن، فعالان در امور فرهنگی، نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی در سطح نیروهای مسلح یا استانی نیز می‌توانند با تأیید فرماندهان و رؤسای مربوطه از این بخشش بهره‌مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سربازان دارای شرایطی اعم فرزند ایثارگر، تأهل، پدر درحبس مشروط به اینکه محکومیت امنیتی نباشد، فوت اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت، سرباز تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی نیز می‌توانند از این بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی عنوان کرد: کارکنان وظیفه‌ای که حداقل به مدت 12 ماه از مدت خدمت سربازی خود را  در مناطقی با مسافت بیش از 300 کیلومتر خارج از محل سکونت خود خدمت کنند، می‌توانند از بخشش فوق بهره‌مند شوند.

مهری یادآور شد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای اطلاع از ابلاغیه کامل مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی wwww.vazifeh.poilce.ir  مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان