//
کدخبر: ۲۷۶۳۲۸ //

سردار مهری: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۹ وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در سال ۱۳۹۸ فارغ التحصیل شده و برای شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال 99 مهلت معرفی دریافت کرده اند، می‌بایست در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند.

سردار مهری: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری سال 99 وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

سردار تقی مهری در حاشیه مراسم اعزام مشمولان شهریورماه به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاریخ اجرای آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری با تعویق مواجه شد که در این راستا سازمان وظیفه عمومی ناجا با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح نیز به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌های آنان، افزایش مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال ۱۳۹۸ را در دستور کار قرار داد و شرایطی را برای تسهیل شرکت در آزمون فراهم کرد که با برگزاری این آزمون‌ها، شرایط اعزام به خدمت این افراد مهیا شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: از این رو کلیه مشمولان فارغ التحصیل سال ۱۳۹۸ که به جهت شرکت در آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری مهلت دریافت کرده اند، می‌بایست در اسرع وقت نسبت به معرفی خود جهت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از طریق دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند و پس از اخذ برگ آماده به خدمت به مرکز آموزش نیروهای مسلح اعزام شوند.

مهری ادامه داد:‌ در صورت اعلام قبولی از سوی سازمان سنجش جهت ثبت نام در دانشگاه‌ها مشمولان غیرغایب از خدمت ترخیص می شوند و برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مشمولانی که نسبت به معرفی خود در زمان مقرر اقدام نکنند وارد غیبت می شوند و امکان ادامه تحصیل برای آنان فراهم نیست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان