//
کدخبر: ۳۱۷۳۱۳ //

آغاز ثبت‌نام دوره تابستان دانشگاه آزاد

تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

آغاز ثبت‌نام دوره تابستان دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر این اساس، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار نسبت به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان اقدام کنند.

بر اساس تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه کنند.

همچنین، پس از فعال شدن فرایند انتخاب واحد، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ (مطابق جدول زمانبندی) دروس انتخابی در دوره تابستان را اخذ کنند.

بر اساس روال جدید (فعال کردن خدمات مبتنی بر درخواست) دانشجویان لازم است قبل از فرایند انتخاب دروس دوره تابستان، اقدام به ثبت درخواست اولیه برای کنترل مجاز بودن به انتخاب واحد و پرداخت شهریه کنند تا در روز انتخاب واحد صرفاً اقدام به ثبت دروس خود کنند. این امر در جهت تسهیل در فرایند پرداخت شهریه و انتخاب دروس برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.

گفتنی است در روز انتخاب واحد بعد از ثبت درخواست دانشجویان و پرداخت شهریه، دسترسی برای انتخاب دروس برای دانشجویان فراهم می شود و پیام مربوطه از طریق پیام رسان نیز به دانشجو ارسال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

شنبه ۲۶ تیر ماه: ورودی‌های ۹۷ و ماقبل آن

یکشنبه ۲۷ تیر ماه: ورودی‌های ۹۸ و ۹۹

دوسنبه ۲۸ تیر: کلیه ورودی‌ها 

سه‌شنبه ۲۹ تیر: کلیه ورودی‌ها 

چهارشنبه ۳۰ تیر : کلیه ورودی‌ها 

پنجشنبه ۳۱ تیر: کلیه ورودی‌ها

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان