//
کدخبر: ۲۸۹۶۵۲ //

اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته‌های خاص کنکور

اسامی قبولی نهایی داوطلبان ۱۳ کدرشته خاص کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته‌های خاص کنکور

اسامی قبولی نهایی برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ برای آنها یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ اعلام شده بود، در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش فرتاک نیوز، به دنبال اطلاعیه ۱۵ آبان ۹۹ سازمان سنجش درباره آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که جهت انجام مراحل مصاحبه و گزینش رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها به ۱۳ کدرشته خاص معرفی شده بودند، اسامی قبول شدگان نهایی منتشر شد.

این کدرشته های خاص مربوط به کد ۱۱ (دانشگاه فرهنگیان)، ۱۲ (شاهد)، ۱۴ (علوم قضایی)، ۱۵ (مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (غیرانتفاعی رفاه)، ۲۰ (بورسیه سپاه)، ۲۱ (شهید مطهری)، ۲۲ (بورسیه وزارت دفاع)، ۲۳ (صداو سیما)، ۲۵ (بورسیه ارتش)، ۲۶ (بورسیه نیروی انتظامی)، ۲۹ (کاردانی و کارشناسی رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی) و ۳۰ (تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه) در آزمون سراسری بوده‌اند.

با توجه به نتیجه مراحل مصاحبه و یا صلاحیت‌های عمومی افراد از سوی موسسات و یا هیأت‌های مرکزی گزینش ذیربط، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این ۱۳ کدرشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

قبول‌شدگان لازم است ضمن فراهم کردن مدارک لازم برای ثبت نام مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه ۸ آبان ۹۹ (پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۹) برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام از روز دوشنبه ۱۰ آذر به سایت اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند

عدم اقدام بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از رشته قبولی اعلام شده خواهد بود.

با توجه به عدم وصول نتیجه مصاحبه معرفی شدگان مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم مشخصات هیچ فردی به عنوان پذیرفته شده در این مرحله اعلام نخواهد شد.

متقاضیانی که علاوه بر کدهای اعلام شده در این اطلاعیه دارای کد قبولی قبلی نیز بوده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو شده و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند. این افراد برای ثبت نام در رشته قبولی جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

همه پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دوره روزانه در این مرحله، خواه در رشته قبولی خود ثبت نام کنند و یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان