//
کدخبر: ۲۶۲۷۲۰ //

امتحانات دانشگاه علم و صنعت به تعویق افتاد

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت آخرین تغییرات تقویم آموزشی این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: تصمیم بر این است که امتحانات به دو شیوه حضوری و غیر حضوری برگزار شود.

امتحانات دانشگاه علم و صنعت به تعویق افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل واحدی با اشاره به تصمیمات جدید دانشگاه درباره تقویم آموزشی نیمسال دوم ۹۸-۹۹ گفت: براساس تقویم جدید و به دلیل افزایش فرجه برای دانشجویان، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی و زیر نظام ها اعم از روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی یک هفته به تعویق افتاد؛ یعنی تاریخ آغاز امتحانات پایان ترم از ۲۴ خرداد به ۳۱ خرداد موکول شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت درباره نحوه برگزاری امتحانات توضیح داد و افزود: تصمیم بر این است که امتحانات به دو شیوه حضوری و غیر حضوری برگزار شود؛ برگزاری غیر حضوری امتحانات یک سری الزامات دارد؛ نخست اینکه اساتید اعلام آمادگی کنند، همچنین استاد ارزیابی های مستمری در طول ترم انجام داده باشد و یا در حین کلاس مجازی سوالات شفاهی از دانشجویان پرسیده باشد؛ یعنی در مجموع بدانیم که در صورت گرفتن امتحان غیرحضوری، ارزیابی ها از دانشجویان عادلانه خواهد بود، در غیر این صورت امتحان حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که اجتماع دانشجویاندر خوابگاه به صلاح نیست، در حال رایزنی هستیم که احتمالا دانشجویان ساکن در استان های مختلف امتحان پایان ترم خود را در مراکز استان بدهند تا از رفت و آمدها کاسته شود؛ طبیعتا حفظ سلامتی دانشجویان برای ما در اولویت است. نحوه برگزاری امتحانات در مراکز استان به این صورت است که در ساعتی که امتحان در تهران برگزار می شود، در همان ساعت دانشجویان در استان ها نیز امتحان می دهند.

واحدی ضمن بیان اینکه جلسه شورای آموزشی دانشگاه روز سه شنبه برگزار می شود، گفت: جزییات دروسی که قرار است به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار شود، و همچنین الزامات و تغییرات زمان اعتراضات دانشجویان به ارزیابی ها، قفل نمرات و اختصاص درصد بیشتری به تکالیف در کلاس های مجازی در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن هفته آینده اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه به دلیل ریسک بالا، خوابگاه ها بازگشایی نمی شود، افزود: قطعا حفظ سلامتی دانشجویان برای ما در اولویت است. حدود کمتر از یک سوم دانشجویان دانشگاه خوابگاهی هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان