//
کدخبر: ۱۷۲۲۷۸ //
رییس سازمان بسیج هنرمندان:

۱۰۰هزار بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان سازمان دهی شده اند

رییس سازمان بسیج هنرمندان گفت: ۱۰۰هزار بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان سازمان دهی شده اند.

۱۰۰هزار بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان سازمان دهی شده اند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر نصیر بیگی در خصوص فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج هنرمندان در قالب رشته‌های هنری که برای مردم مخاطبین خاص خود را دارد فعالیتش را آغاز کرده است.

نصیر بیگی در ادامه افزود: اخیراً برنامه‌ای که داریم شامل برنامه ۳ روزه‌ای تحت عنوان نشست مشترک رؤسای انجمن‌های هنری ادبی سراسر کشور با هماهنگی شورای مرکزی انجمن‌های کشوری است که این برنامه در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نشست قم ۴۰۰ نفر شرکت خواهند داشت افزود: در این نشست بحث‌های هدفمندی و توانمندسازی و برنامه‌های ۹۸ بررسی و تبادل نظر خواهند شد و همچنین در خصوص اینکه شبکه فرهنگی ادبی چگونه فعال شوند به گفتگو خواهیم پرداخت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه هفته سوم فروردین سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان است گفت: برای این مناسبت برنامه‌های متنوعی به مدت یک هفته در ۳۲ مرکز استان و ۴۰۰ شهرستان مرکزی در نظر گرفته شده است و طی این برنامه‌ها محرومیت زدایی، تجلیل از هنرمندان و شب‌های شعر و برگزاری شب‌ها موسیقی برگزار خواهد شد که ین برنامه‌ها نیز اطلاع رسانی می‌شود.

نصیربیگی در ادامه بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان از جامعه هدفی که پیش بینی کرده تا بتواند آنان را جذب کرده و از توانمندی آنان بهره مند شوند حدود ۵۰ درصد جامعه هدف ما بالغ بر ۱۰۰ هزار بسیجی است که جذب شده اند و در سازمان بسیج هنرمندان سازمان دهی شده اند لذا برخی از افراد هنوز ارتباط برقرار نکرده اند و این تعداد به طور شناسنامه دار با سازمان در ارتباط هستند و مبنای کار با سازمان کار داوطلبانه است و این افراد جذب شده می‌توانند در آینده در قالب‌های مختلف هنری برنامه‌هایی را ایفا کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان