//
کدخبر: ۱۵۵۸۹۲ //

رضا خسروی به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد

رضا خسروی به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور؛ رضا خسروی آهنگساز و عضو انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور طی حکمی از جانب امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور به عنوان دبیر علمی  چهارمین جشنواره آواهای حماسی و سرودهای انقلابی منصوب شد.

آثار برتر چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در سطح کشوری و  به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می شود؛ در مرحله اول به صورت مردمی انتخاب شدند که رای گیری مردمی مرحله اول جشنواره به پایان رسیده است.

داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد  و شروع جشنواره و اجراهای رقابتی صحنه‌ای از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه  در استان لرستان خواهد بود.

همزمان با برگزاری جشنواره با مدیریت رضا خسروی دبیر علمی  چهارمین دوره جشنواره آواهای حماسی و سرودهای انقلابی کارگاه های توانمند سازی ویژه گروه های بسیجی برگزار خواهد شد.

گفتنی است آثار رسیده به جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که دبیری آن را جمشید جم به عهده دارد در تارنمای «آوای بیداری» بارگزاری شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در رأی‌گیری و انتخاب برترین اثر می‌توانند با مراجعه به تارنمای «آواری بیداری» به نشانی www.avayebidari.ir مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان