//
کدخبر: ۱۵۲۲۲۲ //

نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: بیشتر دوست دارم با عنوان دانشگاه بوعلی سینا شناخته شوم

نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه هر آنچه را که ساخته بودم خراب کردند، گفت: کارهای بسیاری در ایران انجام دادم مانند احداث دانشگاه بوعلی‌سینا که بعد از تمام شدن کار انرژی هسته‌ای بیشتر دوست دارم با آنها شناخته شوم.

 نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: بیشتر دوست دارم با عنوان دانشگاه بوعلی سینا شناخته شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر اعتماد ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و معتمدین عرصه اقتصاد استان همدان اظهار داشت: ایران هیچ برنامه‌ای برای بمب اتمی ندارد و برجام را به این بهانه بر ما تحمیل کردند.

نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به این که از جزییات کامل برجام مطلع هستم و می‌دانم که هیچ راهی برای اینکه انرژی هسته‌ای پیش برود وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما کار به گونه‌ای است که یک عده می‌سازند و عده‌ای دیگر تخریبش می‌کنند، ما نیز نیروگاه‌های اتمی را ساختیم و درست کردیم اما در مقابل، عده‌ای آن را تعطیل کردند.

اعتماد گفت: وقتی می‌گویید انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست یعنی باید بر روی خواسته و حق و حقوقتان پافشاری کنید و با عرضه آن را بسازید.

نخستین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: نیروگاه اتمی اراک به تعطیلی کشیده شد و چهار نیروگاه اتمی فعالیت‌شان را متوقف کردند و من هم همراه با آن تخریب شدم.

پدر فناوری هسته‌ای ایران ادامه داد: وقتی انرژی هسته‌ای از دست رفته و نیروگاه‌های ما تعطیل شده‌اند، پس تمایلی ندارم عنوان پدر انرژی هسته‌ای را با من گره بزنند چراکه احساس می‌کنم تلاش‌هایم بی نتیجه شده است.

وی با بیان اینکه هر آنچه را که ساخته بودم خراب کردند، تصریح کرد: کارهای بسیاری در ایران انجام دادم مانند احداث دانشگاه بوعلی‌سینا که بعد از تمام شدن کار انرژی هسته‌ای بیشتر دوست دارم با آنها شناخته شوم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان