//
کدخبر: ۱۴۳۸۵۲ //
معاون رییس جمهوری:

دستاوردهای ایران با وجود تحریم ها دنیا را مبهوت کرده است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف بویژه در حوزه ساخت صنایع دفاعی و موشکی و همچنین صنعت هسته ای با وجود تحریم ها دنیا را مات و مبهوت کرده است.

دستاوردهای ایران با وجود تحریم ها دنیا را مبهوت کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی اکبر صالحی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای موشکی و هسته ای در قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تحریم ها پیشرفت ایران اسلامی را متوقف نخواهند کرد، افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مساله تحریم ها آشنا هستند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه و جدیدی برای کشور نیست.

وی اظهار داشت: اکنون ایران بعد از چهل سال از گذشت انقلاب با وجود همه فشارها، محدودیت ها، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده به موفقیت های بسیاری دست یافته که استکبار جهانی و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران علیرغم تمامی تحریم ها روی پای خود ایستاده است و با همت بلندقامتان و شهدای گرانقدر این ملت به جایی رسید که موشک های دوربرد و دستاوردهای هسته ای ایران زبانزد جهان شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بخشی از توانمندی های عظیم ملت ایران به نمایش درآمده که با وجود فشارها و محدودیت های بسیار به دست آمده است و اگر این فشارها نبود دستاوردهای عظیمی تری به دست می آمد.

معاون رییس جمهوری با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: شهدا نشانه های راه ما هستند تا ما راه را گم نکرده و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

کنگره ملی سه هزار شهید قزوین از امروز در نمایشگاه های بین المللی این استان آغاز به کار کرده و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان