//
کدخبر: ۱۴۳۶۶۸ //

آغاز تحقیقات در پرونده جنایت پارک گلزار

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز تحقیقات پلیسی جهت دستگیری قاتل در پرونده جنایت پارک گلزار خبر داد.

آغاز تحقیقات در پرونده جنایت پارک گلزار
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی درباره جزئیات این پرونده و اقدام پلیس جهت دستگیری قاتل پرونده اظهار کرد:روز گذشته ۱۸ آبان ماه فوت فردی به علت اصابت ضربه جسم تیز به کلانتری ۱۱۰ شهدا اعلام شد که در ادامه مأموران کلانتری در بیمارستان حاضر شدند و کارشناسان مربوطه به آنها اعلام کردند که جوانی ۲۷ ساله بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به قسمت چپ سینه‌اش فوت کرده است. در همین راستا پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

وی افزود: کارآگاهان این اداره در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مقتول داخل پارک گلزار در درگیری و نزاع با یک سرنشین موتورسیکلت مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه تحقیقاتی از دوستان مقتول که شاهدان صحنه جنایت نیز بودند انجام شد گفت: طی این تحقیقات از جانب دوستان مقتول به کارآگاهان اعلام شد که مقتول همراه آن‌ها داخل پارک حضور داشته که یکی از آشنا یانشان که در یک محل زندگی می‌کردند با یک موتورسیکلت وارد پارک شده و بی هیچ مقدمه ای به سمت مقتول حمله کرده و با چاقو به وی ضربه زده، سپس به سرعت از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی محل سکونت متهم پرونده در محدوده خیابان پیروزی شناسایی شد، سپس کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده اطلاع پیدا کردند این فرد پس از ارتکاب جنایت از محل سکونت خود متواری شده است. بنابراین هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران انجام شده است و تحقیقات جهت دستگیری قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان