//
کدخبر: ۱۰۰۴۱۴ //

راز جسد سوخته با دستگیری قاتل برملا شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: راز جسد سوخته بعد از ۴۸ ساعت با دستگیری قاتل برملا شد.

راز جسد سوخته با دستگیری قاتل برملا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راز جسد سوخته رهاشده در بیابان‌های اطراف اراک، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و با دستگیری قاتلان آن در کمتر از 48 ساعت برملا شد.

و‌ی تصریح کرد: در تاریخ پانزدهم خردادماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی و اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص آغاز شد و در مرحله نخست تحقیقات و در بررسی بانک فقدانی‌های پلیس و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هویت جسد که پسر جوانی که ساکن یکی از روستاهای شهرستان اراک بود، به دست آمد.

عزیزی خاطرنشان کرد:‌ با مشخص شدن هویت جسد که فقدانی او از سوی خانواده‌اش به پلیس اعلام شده بود، تحقیقات ادامه یافت و کمتر از 48 ساعت، سرنخ‌هایی از دست داشتن یک دختر جوان در این قتل به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله متهم که دختر جوانی بود، دستگیر و تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سرانجام دختر جوان اعتراف کرد که مقتول خواستگار قبلی او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده‌اش همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند، بعد از مدتی با جوانی دیگر آشنا می‌شود و زمانی که او متوجه ارتباط و مزاحمت‌های مقتول برای دختر جوان می‌شود، نقشه این قتل را طراحی می‌کنند که سرانجام با برنامه‌ریزی قبلی او را به محلی کشانده و پس از قتل جسد او را به بیابان‌های اطراف اراک برده و می‌سوزانند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اعتراف متهمان دستگیرشده، متهم دیگر پرونده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و او نیز به جرم خود اعتراف کرد.

عزیزی گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان