//
کدخبر: ۱۳۶۱۱۱ //

نزاع بر سر ارثیه رنگ خون گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: اختلاف و جر و بحث بر سر ارثیه منجر به شلیک با اسحله گرم و مرگ یک تن شد.

نزاع بر سر ارثیه رنگ خون گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین بشری بیان کرد: 2 برادر ساکن یکی از روستاهای رزن برای دریافت ارثیه مادرشان به دایی خود که بر روی زمین کشاورزی در کبودراهنگ مشعول فعالیت بود مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: صحبت های دو طرف بر سر ارثیه به جر و بحث و نزاع تبدیل شد و دایی آنها با استفاده از سلاح شکاری به سمت خواهر زاده ها شلیک کرد.

معاون اجتماعی انتظامی همدان اظهار داشت: هر 2 برادر در این درگیری مجروح و در بیمارستان بستری شدند که برادر 39 ساله جان باخت و دیگر برادر مجروح و همچنان در بیمارستان امام رضا (ع) بستری است.

بشری ادامه داد: 2 تن از عوامل نزاع دسته جمعی توسط ماموران بازداشت شدند و دایی مقتول متواری شد که طبق ادعای این افراد، دایی این جوان به سمت خواهرزاده ها شلیک کرده است.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس تحقیق در این زمینه را عهده دار هستند و جسد مقتول برای کالبد شکافی تحویل پزشکی قانونی همدان شده است.

سوم مرداد امسال بر اثر درگیری مسلحانه 2 قاچاقچی مواد مخدر در یکی از روستاهای کبودراهنگ یکی از آنها بر اثر برخورد گلوله به ناحیه قفسه سینه زخمی و برای ادامه درمان به تهران منتقل شد.

همچنین در این دوئل مسلحانه، بر اثر برخورد تیر، فرد ضارب نیز از ناحیه ساق پا دچار جراحت شده که برای طی فرایند درمان به همدان اعزام شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان