//
کدخبر: ۱۱۳۹۲۰ //

بازدید نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از شرکت برق منطقه‌ای غرب

بازدید نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از شرکت برق منطقه‌ای غرب
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات حوزه برق غرب کشور از این شرکت بازدید نمودند.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۲۶_۱۷-۲۶-۰۴ (2)

مهندس "علی اسدی" سرپرست برق منطقه‌ای غرب، گزارشی از وضعیت شبکه برق غرب، تعداد ایستگاه‌های انتقال و فوق توزیع و همچنین اقدامات برق غرب در زمینه احداث و راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید پراکنده ارائه داد.

وی در مورد خاموشی‌های اعمال شده به شبکه برق افزود: پیک منطقه غرب کشور نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و به رقم 1828 مگاوات رسیده است و با توجه به کمبود بارش نزولات آسمانی در سال گذشته و عدم تولید نیروگاه‌های برق آبی، متأسفانه در حوزه تولید برق حدود 5000 مگاوات را از دست داده‌ایم که باعث ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.

سرپرست برق منطقه‌ای غرب گفت: به یاری خدای متعال و همراهی ملت شریف استان کرمانشاه و با عنایت به اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در زمینه فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف برق، با اندکی صرفه‌جویی می‌توانیم از این مقطع حساس عبور کنیم.

اسدی ادامه داد: هزینه تمام شده برای هر کیلووات برق اعم از تولید، انتقال و توزیع برای صنعت برق بیش از مبلغ تکلیفی دریافتی از مشترکین می‌باشد و اختلاف این مبالغ با یکدیگر، موجب عدم تأمین نقدینگی لازم برای تقویت زیرساخت‌ها شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۲۶_۱۷-۲۶-۰۴

عبدالرضا مصری به نمایندگی از سایر نمایندگان حاضر در نشست، از تلاش‌ها و خدمات این شرکت در زمینه تأمین نیروی برق مورد نیاز منطقه تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که با صرفه‌جویی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، شاهد اینگونه مشکلاتی در صنعت برق نباشیم.

در پایان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز  کنترل دیسپاچینگ غرب از نحوه کنترل شبکه برق در غرب کشور بازدید و توضیحات لازم در این باره به آنها ارائه گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان