//
کدخبر: ۷۸۷۶۳ //

روحانی: برای قدرت دفاعی مذاکره نخواهیم کرد

رییس جمهوری در جمع مردم بندرعباس تاکید کرد: هر چه برای دفاع بخواهیم، به دست قدرتمند جوانان کشورمان تامین می کنیم و از احدی اجازه نخواهیم گرفت.

 روحانی: برای قدرت دفاعی مذاکره نخواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: مردمی که بخواهند در سایه توطئه دیگران مورد نگاه خائنانه قرار بگیرند قرآن به ما فرمان دفاعی می دهد.

 

وی تاکید کرد: ما برای امنیت منطقه نیازی به دیگران نداریم ولی برای ترکیبات امنیتی در منطقه آمادگی همکاری با همسایگان و دوستانمان بدون دخالت بیگانگان را داریم.

 

رییس جمهوری همچنین گفت: از طرف ملت ایران به این سرزمین، آبهای خلیج فارس و مردم این دیار درود می فرستم، مردمی که قرن ها پاسدار انقلاب بودند.

 

وی اضافه کرد: امروز در سایه فداکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و تنگه باب المندب، نفت ایران و منطقه با اسکورت نیروی دریایی به سلامت از منطقه عبور کرد.

 

وی گفت: ما به کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام می کنیم همسایه خوبی برای شما هستیم و خواهیم بود و به تمام جهانیان می گوییم آنچه برای دفاع از سرزمین خود نیاز داشته باشیم با دست خودمان تهیه خواهیم کرد و از کسی اجازه نمی گیریم.

 

ما تاکید کرد: ملت ایران ملتی با بزرگترین تمدن تاریخی است و اسکله هایی با بیش از ٢٥٠٠ سال سابقه داریم.

 

در سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، معاونان توسعه روستایی، امور مجلس شورای اسلامی، امور اداری و استخدامی، علمی و فناوری رئیس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر وی حضور دارند.

 

همچنین وزیران آموزش و پرورش، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی رییس جمهوری را همراهی می کنند.

 

دیدار با نخبگان و اندیشمندان هرمزگان، شرکت در نشست شورای اداری، بهره برداری از 15 طرح مهم عمرانی از جمله فولاد صبا، مرحله جدید توسعه بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش تولید بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس و هم چنین آغاز عملیات اجرایی 15 طرح دیگر از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان