//
کدخبر: ۶۱۲۳۳ //
سرلشکر جعفری:

رویکرد بسیج خدمتگزاری به مردم است/پیروزی‌های بزرگ منطقه‌ای مدیون بسیج است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سلیمانی درباره پایان کار داعش و بسیجی نامیدن همه مردم ایران گفت: دلیل این امر این است که انقلاب اسلامی بعد از 38 سال مسیر و جهت‌گیری خود را با حمایت قاطع و گسترده مردم طی می‌کند.

رویکرد بسیج خدمتگزاری به مردم است/پیروزی‌های بزرگ منطقه‌ای مدیون بسیج است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در نشست خبری روز پنجشنبه که به مناسبت هفته بسیج با حضور خبرنگاران برگزار شد هم‌چنین درباره رویکرد جدید بسیج اظهار کرد: بسیج به سمت خدمتگزاری به مردم در عرصه‌های مختلف و حل معضلات اجتماعی فعال خواهد بود؛ لذا مردم با هر روحیه که دارند می توانند برای خدمتگزاری و نوعدوستی در کنار عرصه های دفاعی که زبانزد دنیاست، فعالیت سازماندهی شده‌ای را انجام دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج نعمت بزرگ و یادگار تاریخی امام(ره) است که سرنوشت انقلاب به آن گره خورده است، امیدوارم هر روز شاهد توسعه و تعمیق نقش مردم در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و دفاعی باشیم.

 

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید بسیج امیدوارم شاهد نقش‌آفرینی بیشتر بسیج به خصوص در عرصه های اجتماعی باشیم که لازمه این امر اراده دولت و مسوولان اجرایی کشور است که بخواهند از این نیروی عظیم مردمی در جهت حل مشکلات کشور بهره ببرند.

 

فرمانده کل بسیج گفت: پیروزی‌های بزرگ منطقه ای مدیون بسیج است که در ایران با فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 شکل گرفت و اگر نبود سرنوشت دفاع مقدس نامعلوم می ماند. مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس باعث خیر و برکت و هم‌چنین الگوگیری جوامع دیگر شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان