//
کدخبر: ۶۰۱۱۴ //

انجام ۶۰۰ سورتی پرواز هوانیروز در مناطق زلزله‌زده/ بالگرد‌های ارتش به مردم روستا‌های صعب‌العبور آذوقه می‌رسانند

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز تا الان که ۴۲ ساعت از وقوع زلزله می‌گذرد، ۶۰۰ سورتی پرواز داشته‌اند و نزدیک به ۹۵۰ نفر تخلیه مجروح انجام داده‌اند، گفت: در حال حاضر بالگرد‌های هوانیروز برای آذوقه رسانی و اهدای وسایل گرمایشی به زلزله‌زدگان روستا‌هایی صعب العبور و مناطقی که امکان عبور و مرور با خودرو به آنجا سخت باشد، در حال حرکت هستند.

انجام ۶۰۰ سورتی پرواز هوانیروز در مناطق زلزله‌زده/ بالگرد‌های ارتش به مردم روستا‌های صعب‌العبور آذوقه می‌رسانند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر یوسف قربانی، با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز در جریان زلزله غرب کشور اظهار کرد: هوانیروز به محض وقوع زلزله به دستور فرماندهی کل و فرماندهی نیروی زمینی ارتش، برنامه‌ریزی‌هایش را انجام داد و از صبح علی‌الطلوع روز دوشنبه (۲۲ آبان)، بالگرد‌های خود را به پرواز درآورد.

 

وی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز تا الان که ۴۲ ساعت از وقوع زلزله می‌گذرد، ۶۰۰ سورتی پرواز داشته‌اند و نزدیک به ۹۵۰ نفر تخلیه مجروح انجام داده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر بالگرد‌های هوانیروز برای آذوقه رسانی و اهدای وسایل گرمایشی به زلزله‌زدگان روستا‌هایی صعب العبور و مناطقی که امکان عبور و مرور با خودرو به آنجا سخت باشد، در حال حرکت هستند.

 

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه کار اصلی تخلیه مجروح توسط هوانیروز تقریبا تمام شده است، گفت: ما تا لحظه‌ای که سلسله مراتب تدارک ببینند و تا وقتیکه مردم نیاز داشته باشند در کنار آن‌ها خواهیم بود.

 

امیر قربانی در پایان نیز خاطرنشان کرد: هر جا که به ما ابلاغ شود عمل می‌کنیم و طبق دستورات ابلاغی به ما، فعالیت‌های هوانیروز تا این لحظه فقط در استان کرمانشاه بوده و اگر از هوانیروز خواسته شود برای ادامه روند امدادرسانی باید به سایر استان‌ها نیز برود، ما حتما این کار را انجام خواهیم داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان