//
کدخبر: ۵۲۸۲ //

هوگو بارا، رهبری تیم واقعیت مجازی فیس‌‌بوک را در دست گرفت

چند روز پیش، هوگو بارا، نائب رئیس کمپانی شیائومی در اقدامی غیرمنتظره از تصمیم خود برای ترک این شرکت چینی خبر داد و عنوان کرد که قصد دارد ماجراجویی تازه ای را در سیلیکون ولی آغاز کند. حال آخرین خبرها حاکی از این است که بارا به کمپانی فیس بوک پیوست و قرار است از این پس، سکان هدایت تیم واقعیت مجازی این شرکت را در دست بگیرد.

هوگو بارا، رهبری تیم واقعیت مجازی فیس‌‌بوک را در دست گرفت

 

به گزارش فرتاک نیوز در همین رابطه، مارک زاکربرگ، مدیرعامل کمپانی فیس بوک با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از پیوستن هوگو بارا به این مجموعه خبر داد. وی عنوان کرد:

هوگو و من، هر دو بر این عقیده ایم که فناوری های واقعیت مجازی و افزوده، در آینده حرف های زیادی را برای گفتن خواهند داشت. چرا که قادرند تجربه ای جدید را برایمان به ارمغان آورند که به طور کامل، با تجربات گذشته مان متفاوت است. اکنون، هوکو اینجاست تا به ما کمک کند که این آینده را بسازیم.

 

همانطور که در ادامه مشاهده می کنید، زاکربرگ در ادامه این پست، تصویری انیمیشنی را منتشر کرد که در آن، وی و هوگو بارا در کنار یکدیگر نشسته اند. در واقع این تصویر، دقیقاً شبیه با آواتارهای دیجیتالی طراحی شده اند که فیس بوک در کنفرانس Connect آکیولس در سال میلادی گذشته، از آن ها استفاده کرده بود.

 

در خصوص سابقه کاری هوگو بارا باید گفت که وی تجربه کار در شرکت های بزرگی همچون گوگل را در کارنامه دارد و توانست کمک زیادی به توسعه بخش اندروید گوگل کند. همچنین، در کمپانی شیائومی نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مهره ها، توانست شهرتی جهانی را برای این شرکت چینی به ارمغان آورد و نام این برند را بر سر زبان کاربرانی از سراسر جهان بیاندازد.

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان