//
کدخبر: ۴۴۵۱۳ //

وزیر دفاع دولت دوزادهم چه کسی است؟ +عکس

یک نام در میان گزینه‌های احتمالی برای تصدی وزارت دفاع دولت دوازدهم در فضای مجازی مطرح شده است

به گزارش فرتاک نیوز،

 گمانه‌زنی‌ها از کابینه دولت دوازدهم همچنان ادامه دارد، برخی از پاستوری‌ها خود با قاطعیت گفته‌اند که در کابینه دوازدهم نخواهند بود و بعضی‌ها تصمیم‌گیری را به رئیس جمهور واگذار کرده اند اما چیزی که مشخص است، به گفته نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور دولت یازدهم، حدود 50 درصد کابینه تغییر می‌کند.

 

یکی از وزاتخانه‌هایی که در دولت دوازدهم تغییر خواهد داشت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است؛ پیش از این حسین دهقان، وزیر دفاع دولت یازدهم در جمع خبرنگاران عنوان کرده بود: دولت دوازدهم از داخل مجموعه وزارت دفاع، وزیر مربوطه را انتخاب می کند. در میان گزینه‌های احتمالی برای تصدی وزارت دفاع دولت دوازدهم، نام "امیر حاتمی"، جانشین وزیر دفاع دولت یازدهم به چشم می‌خورد که احتمال معرفی او به عنوان وزیر دفاع دولت دوازدهم این چند روزه در فضای مجازی بسیار مطرح شده و یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی سردار دهقان در وزارت دفاع است.

 

امیر سرتیپ امیر حاتمی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در سوابق او می‌توان به فعالیت در ستادکل نیروهای مسلح در سمت جانشین معاونت ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح اشاره کرد.

45108_383

 

منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان