//
کدخبر: ۳۹۴۶۷ //
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14.5 و 9 قبضه راکت انداز اس پی جی از گروهک تروریستی جیش و ظلم خبر داد.

کشف مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14.5 و 9 راکت انداز اس پی جی، از گروهک تروریستی جیش الظلم خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اشرار و گروه‌های معاند سیستان و بلوچستان را محل خوبی برای انجام اقدامات خرابکارانه می دادند، با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفود در این گروهک، عملیات ویژه اطلاعاتی بر علیه این گروهک شکل گرفت و محموله قابل قبولی از آنها در ارتفاعات سراوان شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط حاشیه نشین راه‌اندازی شده است.

رحیمی امنیت سیستان و بلوچستان را در ایده‌ال و مطلوب عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده و هم اکنون امنیت استان بسیار مطلوب است.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان