//
کدخبر: ۳۸۵۳۴ //

هواپیمای مشکوک پروازهای فرودگاه گاتویک لندن را مختل کرد

اختلال‌های ناشی از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در فرودگاه‌های انگلیس به مشکلی جدی در سیستم حمل و نقل هوایی این کشور تبدیل شده است.

 هواپیمای مشکوک پروازهای فرودگاه گاتویک لندن را مختل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مشاهده یک فروند هواپیمای بدون سرنشین مشکوک در  آسمان لندن موجب مختل شدن عملیات در فرودگاه گاتویک و منحرف شدن تعدادی از پروازها شد.

 

روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت : یک فروند هواپیمای بدون سرنشین عصر یکشنبه در حریم هوایی نزدیک فرودگاه گاتویک در ساسکس غربی مشاهده شد که به بسته شدن باند فرودگاه و منحرف شدن چند فروند هواپیما از مسیر خود به باندهای موقت تا هشتاد مایل دورتر انجامید و موجب سرگردانی شماری از مسافران در مسافتی دور از خانه هایشان شد.

 

سخنگوی فرودگاه گاتویک گفت: به علت گزارشهایی درباره مشاهده یک فروند هواپیمای بدون سرنشین در حوالی فرودگاه گاتویک، عملیات در باند فرودگاه  از ساعت شش و ده دقیقه تا شش و نوزده دقیقه و مجددا  از ساعت شش و سی و شش دقیقه تا شش و چهل و یک دقیقه بعد از ظهر به حال تعلیق در آمد که منجر به سرگردانی تعدادی از پروازها شد. سپس عملیات در فرودگاه از سرگرفته شد و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

 

اختلال های ناشی از هواپیماهای بدون سرنشین در فرودگاه های انگلیس به مشکلی جدی تبدیل شده است بطوریکه هفتاد مورد در سال 2016 و سی و سه مورد در سال 2017 گزارش شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان