//
کدخبر: ۳۱۴۸۵ //

آقای وزیر پاسخگو باشد که چرا گاز رایگان باید به ترکیه بدهیم!

متاسفانه ما شاهد هستیم که دولت محترم قراردادهای محرمانه دارد. ایران محکوم شده که دو میلیارد دلار گاز را بصورت رایگان به کشور ترکیه بدهد و این جریمه بخاطر قرارداد کرسنت است.

آقای وزیر پاسخگو باشد که چرا گاز رایگان باید به ترکیه بدهیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

موسوی لارگانی در خصوص بحث های موجود پیرامون فروش گاز ایران به بدون دریافت هزینه و رایگان به ترکیه به خبرنگارشریان نیوز گفت: متاسفانه بیشتر مشکلات به وجود آمده و توبیخ های ما در عرصه جهانی را زمانی می فهمیم که هزینه های جبران ناپذیری به کشور وارد شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرارداد کرسنت را محکوم کرد و گفت: متاسفانه ما شاهد هستیم که دولت محترم قراردادهای محرمانه دارد. ایران محکوم شده که دو میلیارد دلار گاز را بصورت رایگان به کشور ترکیه بدهد و این جریمه بخاطر قرارداد کرسنت است.

 

نماینده مردم فلاورجان در پایان با درخواست از وزیر نفت برای توضیح درباره این موضوع گفت: مدتی پیش مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران این موضوع را اعلام کرد اما آقای زنگنه آن را طبیعی می داند و ما از وزیرنفت می خواهیم دوگانگی این موضوع و ارتباط این جریمه را با قرارداد کرسنت پاسخگو باشد و این که چرا ما باید از منابع کشور به صورت رایگان به ترکیه گاز بفروشیم.

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان