//
کدخبر: ۲۸۵۷۲ //
اینترسپت؛

ترامپ بدون توجه به روحانی حمله عربستان به ایران را تایید کرد

پیروزی بزرگ اصلاح طلبان در ایران اصلا با واکنش مناسبی از سوی ترامپ روبرو نشد و به نظر می رسد که ترامپ اصلا توجهی به این پیروزی نداشته است.

ترامپ بدون توجه به روحانی حمله عربستان به ایران را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه آمریکایی اینترسپت در گزارشی به انتخابات ایران و سفر مهم ترامپ به عربستان سعودی اشاره کرد و نوشت: پیروزی بزرگ اصلاح طلبان در ایران اصلا با واکنش مناسبی از سوی ترامپ روبرو نشد و به نظر می رسد که ترامپ اصلا توجهی به این پیروزی نداشته است.

این پایگاه آمریکایی افزود: حمایت نفاق آمیز آمریکا در حمایت از کشور نفت خیزی که حاکمان آن بدون برگزاری انتخابات، انتخاب می شوند، نه تنها کم نشده است بلکه ترامپ در این روزها که در ریاض است، تحسین و تمجید بیشتری را نیز حاکمان عربی به عمل آورده است. این تمجید آمریکا از عربستان در حالی است که بیشترین تندروهای اسلامی پرورش یافته این کشورند و همچنین بدترین رفتارها با زنان در عربستان شکل می گیرد.

اینترسپت در ادامه افزود: ترامپ حتی در سخنرانی های خود در عربستان سعودی، هیچ اشاره به پیروزی حسن روحانی که خواهان بهتر شدن روابط کشورش با غرب هست و خواهان انجام توافق هسته ای است، نکرد. همچنین این ترامپ است که در جلسات خود با کشورهای عربی و غربی خواهان منزوی شدن بیشتر ایران است. حتی بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که اکنون ترامپ سیاست های و صحبت های مقامات عربستانی را در مورد ایران کپی پیست میکنند و ترامپ هم با آنها در مورد تروریست بودن ایران هم عقیده شده است و بر این باور است که باید فشار و حملات به ایران افزایش یابد.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان