//
کدخبر: ۱۱۸۸۴ //

دیدار روحانی مشهور با دختر ایرانی زندانی در هند!

شهاب مرادی در صفحه اینستاگرامش عکسی از نرگس کلباسی که در هند به فعالیت‌های خیرخواهانه مشغول است، منتشر کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با اشاره به دیدارش با خانم نرگس کلباسی، نیکوکار دربند ایرانی در شهر حیدرآباد عنوان کرد:  لطفا برای نجات این خواهر مظلومتان دعا کنید.

شهاب مرادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام. دیروز تقریبا دو ساعت با خانم نرگس کلباسی در حیدرآباد صحبت کردیم. حتما در جریان مشکلاتش هستید خانم نیکوکار و خیّری که با عشقی عجیب برای کودکان بسیار فقیر در یک منطقه شدیدا محروم هند فعالیت می کند. موضوع مهربانی و خیرخواهی یک موضوعِ محدود به جغرافیا و قومیت و ملیّت نیست یک موضوع جهانی و بین المللی است یعنی هر انسانی به دلیل انسانیتش باید از اموری اینچنین حمایت کند و همه ی ملت هابه نظر می رسد مقامات هندوستان از سال ٢٠١٤ منفعلانه فقط نظاره گر این ظلم آشکار و ناسپاسیِ سیاه بودند و وقیح تر اینکه دولت انگلیس که خانم کلباسی از کودکی تابعیت آن کشور را دارد با بی تفاوتی، رسما و علنا گفت دخالتی در این موضوعات نمی کند و او را رها کرد. اما خیلی از هموطنان شریف ما، از گروه های مختلف اعلام همدلی و همراهی و حمایت کردند الحمدلله خودش واقعا روحیه ستودنی و خوبی دارد و هم مقامات دیپلماتیک ما خصوصا جناب انصاری سفیر محترم و جناب شجاعی معاون سفیر و جناب نوریان سرکنسول محترم در حیدرآباد با غیرت و اهتمام تمام پای کار او آمدند که آنجا گفتم اقدامات شان مایه مباهات است.

قصدم از انتشار این عکس؛ بنا به درخواست ایشون از شما عزیزان برای دعاست واقعا خطر جدی در کمین اوست برای نجاتش تلاش های خوبی از سوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در حال انجام است و امیدوارم در کنار آن تلاش ها، نفَس پاک و دعای دلِ مهربان شما ان شاءالله موجبات خلاصی او را فراهم کند. ان شاءاللهبرخی اهل قضاوت و بهانه جویی و طعنه و ... هستند و همیشه صدتا قضاوت و نک و ناله و گوشه و کنایه برای یک مظلوم آماده دارند اما روی سخن من با شماست که کریم و بزرگوار هستید  لطفا برای نجات این خواهر مظلومتان دعا کنید. یاعلی."

5911781_536

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان