//
کدخبر: ۸۱۰۱۹ //

تکذیبیه نوبخت تکذیب شد!

نماینده خمینی شهر در مجلس دعوت نامه به نام حزب اعتدال - مکان سازمان مدیریت برای حضور نماینده ها و وزرا را تائید کرد.

 تکذیبیه نوبخت تکذیب شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر  شام نوبخت به نمایندگان مجلس گفت: این خبر کاملا صحت دارد و چنین دعوتی صورت گرفته است.

 

وی افزود: اینجانب امروز دوشنبه با دفتر دولت مستقر در مجلس صحبت کردم که مسئولین با تائید این خبر گفتند حزب اعتدال و توسعه، اعضای فراکسیون اعتدال و توسعه مجلس را جهت تعامل بیشتر دعوت کرده بودند که مکان آن هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین شد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه همه نمایندگان به این نشست دعوت نبودند و فقط اعضای فراکسیون مذکور دعوت بودند، افزود: بعد از انتشار خبر  آقای نوبخت دستور لغو این نشست را داد و ضمن ناراحتی از چنین برنامه ای گفت آقایان حزب اعتدال و توسعه نشست با نمایندگان را در خارج از سازمان مدیریت برگزار کنند.

 

ابطحی افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده این نشست در آستانه استیضاح سه وزیر و به صرف شام بوده که خوشبختانه فعلا برگزاری آن در سازمان مدیریت لغو شده است.

 

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه است.

 

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه اعلام کرد که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده است. این دعوت نامه به نام حزب اعتدال و توسعه انجام شده اما محل شام سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

 

ساعتی بعد از انتشار خبرمذکور، دفتر سخنگوی دولت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: ادعای مطرح شده از سوی نقوی حسینی درباره دعوت از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت را از سوی دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت کذب محض است و این ادعا را مصداق بداخلاقی سیاسی است.

 

استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان