//
کدخبر: ۷۹۱۸۴ //
قائم مقام حزب اعتماد ملی:

تلاش کنیم همه پرسشگر و پاسخگو باشیم/ اعتراضات را بشنویم

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: تلاش کنیم همه پرسشگر و پاسخگو باشیم و از طریق احزاب، رسانه‌ها و تریبون ها اعتراضات را بشنویم.

تلاش کنیم همه پرسشگر و پاسخگو باشیم/ اعتراضات را بشنویم
به گزارش فرتاک نیوز،

«رسول منتجب نیا»، قائم مقام حزب اعتماد ملی، در شانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری گفت: خوشحالم که در شانزدهمین کنگره مردم سالاری توفیق حضور پیدا کردم. عنوانی که برای این کنگره انتخاب شد، به روز و موثر است.

وی اضافه کرد: پرسشگری مردم و پاسخگویی حکومت لازمه توسعه پایدار است و فقط نباید این شعار مخصوص سه قوه باشد، همه مسئولان باید پاسخگو باشند. در نهاد انسان پرسشگری نهادینه شده اما با توجه به نقصی که در وجودمان است، از پاسخگویی فرار می کنیم و پرسشگری را قبول نداریم.

منتجب نیا اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند از پرسشگری و پاسخگویی خود را معاف کند، چه درون دولت و چه در جاهای دیگر و همه باید پاسخگو باشند. پاسخگویی امر قطعی است و اگر این ویژگی وجود داشته باشد، بین مسئولان و مردم اعتماد ایجاد می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: چرا مردم نباید تجمع کنند و نیروهای امنیتی به جای برخورد امنیت را تأمین کنند. چرا فضایی درست نمی کنیم تا صاحب نظران نظراتشان را بیان کنند.

وی در پایان گفت: تلاش کنیم همه پرسشگر و پاسخگو باشیم و از طریق احزاب، رسانه ها و تریبون ها اعتراضات را بشنویم. آقای روحانی گفت فریاد مردم را شنیدیم برخلاف دیگران که نشیدند، بله همه باید فریاد مردم را بشنوند، همه روحانیون و همه کسانی که می‌توانند چاره‌‌ای بیاندیشند. به امید آنکه همه افراد پاسخگو و پرسشگر باشند و امنیت و آرامش و سلامت به جای خود برگردد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان