//
کدخبر: ۷۶۸۶۵ //

ظریف: پیام من روشن است، یا همه می‌بازیم یا همه برنده می‌شویم

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید کنفرانس امنیتی مونیخ بستر مناسبی برای اعلام علاقه ایران به گفت‌وگو با کشورهای همسایه برای ایجاد امنیت در آب‌های نیلگون و حواشی خلیج فارس بوده است.

ظریف: پیام من روشن است، یا همه می‌بازیم یا همه برنده می‌شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پس از حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ، ماحصل سخنان امروز خود را توئیت کرد.

ظریف امروز هجمه همیشگی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  را در مونیخ دید؛ این همجمه البته پس از سخنان ظریف، با سخنان تند «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان، رنگ و بوی عبری-عربی به خود گرفت.

وزیر خارجه کشورمان با توجه به این فضا، در سخنرانی خود در پنجاه و چهارمین کنفرانس امنیتی مونیخ، سخنان نتانیاهو را سیرک کارتونی خواند و به همسایگان کشورش یادآور شد که می‌توانند از موقعیت کنفرانس مونیخ، به جای اتهام‌زنی علیه ایران، برای ساخت زیربنای گفت‌وگوی مشترک برای ایجاد امنیت در خلیج فارس استفاده کنند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، این مواضع را در پست توئیتری جدیدش انعکاس داده و نوشته: «کنفرانس امنیتی مونیخ موقعیتی عالی برای ادامه تعامل و تأکید بر برنامه پیشنهادی ایران برای رویکردی چندجانبه به صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس بود.»

محمدجواد ظریف در ادامه نوشته: «پیام ما روشن است، ما یا با هم برنده می‌شویم یا با هم می‌بازیم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان