//
کدخبر: ۴۳۱۳۸۰ //
امام جمعه کرمانشاه:

امنیت محله‌محور مقدمه‌ای برای ارتقاء امنیت در کل استان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حمایت از اجرای طرح امنیت محله محور گفت: اجرای صحیح و به موقع این طرح می تواند مقدمه ای برای ارتقاء امنیت در کل استان باشد.

امنیت محله‌محور مقدمه‌ای برای ارتقاء امنیت در کل استان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام "حبیب الله غفوری" در همایش امنیت محله محور که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت یکی از اصلی ترین و مهمترین نیازهای هر جامعه و مردمان ان به شمار می رود.

وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در جمهوری اسلامی حکمفرماست، افزود: برای حفظ و ارتقاء امنیت باید اهتمام لازم را داشت که خوشبختانه این اهتمام در نزد مسئولان کشور و استان کرمانشاه وجود دارد.

حجت الاسلام غفوری اجرای طرح امنیت محله محور را گامی بلند در راستای حفظ و ارتقاء امنیت فعلی برشمرد و گفت:اگر می خواهیم کل استان کرمانشاه از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار باشد باید از محلات شروع کنیم.

امام جمعه کرمانشاه اجرای طرح امنیت محله محور در استان را اقدامی هوشمندانه از سوی پلیس دانست و گفت: بدون شک با درایتی که در نزد سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان وجود دارد این طرح می تواند به بهترین شکل ممکن اجرایی شود و مردم هم از نعمات آن بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه امنیت مقوله ای جمعی است و همه دستگاه ها در این حوزه مسئولیت دارند، گفت: همه سازمان ها باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند و در کنار پلیس خدمتگزار زمینه ارتقاء امنیت در جامعه را فراهم کنند.

حجت الاسلام غفوری در پایان برگزاری همایش امنیت محله محور با حضور روحانیون و ائمه جماعات مساجد استان را کاری هوشمندانه دانست و گفت: این افراد به خاطر جایگاهی که نزد مردم دارند به خوبی می توانند اهداف اجرای طرح را برای اقشار مختلف تبیین و از آن ها بخواهند با رعایت یک سری مسائل زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان و سارقان بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان