//
کدخبر: ۳۸۲۰۸۷ //

کنایه جمهوری اسلامی به مسئولان: با تمجید از اوضاع کشور، نمک بر زخم مردم نپاشید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه برخی مدیران دولت با تعریف و تمجید از اوضاع و اقدامات صورت گرفته اعلام می‌کنند «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و همه امور در بهترین سطح قرار دارد»، در حقیقت نمک بر زخم مردم می‌پاشند.

 کنایه جمهوری اسلامی به مسئولان: با تمجید از اوضاع کشور، نمک بر زخم مردم نپاشید
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به پیشروی تورم و گرانی در کشور انتقاد کرد و اظهارت دولتی‌ها مبنی بر نادیده گرفتن مشکلات را مصادق نمک بر زخم مردم پاشیدن دانسته است.

به گزارش جمهوری اسلامی، این هفته موتور «تورم» و «گرانی» لحظه‌ای هم در اقتصاد کشور همچنان در حال پیشروی بود و اقدامات دست و پا شکسته و حرکتهای لنگ لنگان تیم اقتصادی دولت علیرغم دسته ‌گل جدید ارز نیمایی 28 هزار و پانصد تومانی رئیس کل جدید بانک مرکزی هم آنرا به جایی نرساند. کار به آنجا رسیده که در گفت‌وگوهای مردم در سطح جامعه این جمله به تکرار شنیده می‌شود که «دولت سیزدهم در رویا زیست می‌کند و از دل گرسنه خبر ندارد». اینکه برخی مدیران دولت با تعریف و تمجید از اوضاع و اقدامات صورت گرفته اعلام می‌کنند «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و همه امور در بهترین سطح قرار دارد»، در حقیقت نمک بر زخم مردم می‌پاشند و این نکته را آشکار می‌کند که روایت دولت و روایت جامعه از اوضاع کشور، آنقدر از هم فاصله دارند که یکی، دیگری را نقض می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان