//
کدخبر: ۳۶۱۳۶۹ //

آقای رئیسی؛ گشت ارشاد برای مدیران یا مردم؟!

رئیس جمهور یکی از شعارهایش در انتخابات راه اندازی گشت ارشاد برای مدیران بود.

آقای رئیسی؛ گشت ارشاد برای مدیران یا مردم؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس وعده های آقای رئیسی؛ رییس جمهور، در بسیاری موارد، شعارهای زیبایی در باره ی لزوم نظارت کامل بر چگونگی فعالیت مدیران و دستگاه های اجرایی؛ معرفی مدیران ناتوان و یا هر کسی، در هر مقامی که بخواهد به هر ترتیب در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی، سر داده و همه را به رعایت حقوق مردم، توصیه می کنند. 

در واقع؛ پدیده ای به نام گشت ارشاد، که مدت هاست بر سر زبان ها افتاده، برای کنترل و نظارت بر مدیران و بررسی میدانی نحوه ی عملکرد آنان، مطرح شده، اما به نظر می رسد دولت و طراحان گشت ارشاد، مردم را نشانه رفته اند که تجربه نشان داده است چنین رفتاری، هیچ گاه به سود نظام و دولت نبوده و کاملا بر عکس، جواب داده است.

درحقیقت؛ این رفتار ضعیف دولت و مدیران دولتی و ناتوانی مشهود آنان است که دربسیاری جهات؛ مردم را دچار بدبینی، نومیدی و یاس و به طور کلی دلسرد شدن از رفتار دولت کرده است.

دولت هنوز و پس از مدت ها که آقای رییسی اداره امور دولت را برعهده گرفته، گرفتار عزل و نصب ها، تعلل در برکناری بانیان وضع موجود و ضعف شدید بسیاری از مدیران در حوزه های اجرایی است، در این شرایط مطرح کردن بحث گشت ارشاد و برخورد با بدحجابی و بی حجابی، در واقع یک موضوع پوششی و انحرافی برای سرپوش گذاشتن بر این همه ضعف در بدنه دولت است.

اکثر کارشناسان، تحلیل گران، اهل رسانه و نخبگان جامعه از این که هنوز تعداد زیادی از مدیران دولت روحانی، در این دولت، مشغول توطئه، اختلاف افکنی، باندبازی و سنگ اندازی در مسیر پیشبرد اهداف دولت سیزدهم هستند و در راس امور قرار دارند، شدیدا گلایه دارند و چنین وضعیتی را نهایتا موجب سقوط این دولت می دانند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان