//
کدخبر: ۳۵۹۳۳۸ //

رئیسی:کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است

رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس گفت: مردمان این دیار جانانه و پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس چه در مقابل صدامیان و چه منافقان ایستادگی کردند.

رئیسی:کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه با گرامیداشت یا و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه شهدای استان کرمانشاه اظهار داشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است و از کشور عزیزمان مرزبانی کرده و امروز تمام مردم کشور نسبت به این مرزداران خود را مدیون مردم کرمانشاه می‌دانند که جانانه و پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس چه در مقابل صدامیان و چه منافقان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ‌استان کرمانشاه بیش از 20 هزار ایثارگر و جانباز و قریب به 10 هزار شهید دارد و این نشان صدق حضور مردم در همه صحنه های دفاع مقدس است، افزود: زمینه بسیار مناسبی برای گردشگری و صادرات باتوجه به مرز مشترک با عراق در این استان وجود دارد.

‌رئیسی با اشاره به مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق‌ افزود: در این استان زمینه صادرات فراهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازهای استان کرمانشاه بررسی شده و هیئت‌هایی که قبلا اعزام شده و صحبت‌هایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان و افرادی که استان را خوب می‌شناسند، انجام شده و طرح‌هایی نیز در تهران آماده شده و مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: همه نیازهای استان را در این سفر نمی‌توانیم برطرف کنیم لذا سراغ اولویت‌ها رفتیم و اولویت‌های استان مورد توجه ما است و نسبت به این اولویت ها اعتباراتی را لحاظ کرده ایم.

‌رئیسی با بیان اینکه در این سفر جلساتی با نخبگان و فعالان اقتصادی داریم و نتا‌یج تصمیمات و مصوبات را در جلسه شورای اداری به اطلاع مردم و مدیران خواهیم رساند، تاکید کرد: همه باید نسبت به مصوبات سفر حساس باشند تا این سفر بتواند برای استان نتیجه بخش باشد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ‌و برخی از اعضای هیئت دولت صبح امروز در قالب بیست و هشتمین سفر استانی از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال‌ آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ‌قرار گرفت.

دیدار با اقشار مختلف مردم سرپل ذهاب و کرمانشاه، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، دیدار با علما،‌ و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به کرمانشاه خواهد بود.

آیت الله رئیسی را در این سفر وزرای کشور، جهادکشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی همراهی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان