//
کدخبر: ۳۵۸۴۵۰ //

اعضای احزاب کوردی خودخوانده چه کسانی هستند/تروریست‌های اجاره‌ای طرد شده از خانواده!

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،شاهد فعالیت دشمنان این مرز و بوم در داخل و خارج از این کشور پهناور بودیم به طوری که شکل گیری گروهک های تروریستی تجزیه طلب مانند کومله،دموکرات و...در قالب های گوناگون در خیال خام خود سعی در ضربه زدن به ایران اسلامی را داشتند.

اعضای احزاب کوردی خودخوانده چه کسانی هستند/تروریست‌های اجاره‌ای طرد شده از خانواده!

روح الله زرین تحلیلگر رسانه در حوزه بین الملل و مسائل سیاسی در این یادداشت به شناخت ماهیت واقعی اعضای گروهک های تروریستی کوردی تجزیه طلب پرداخته است.

در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،بسیاری از دشمنان داخلی و خارج نشین این کشور سعی در ضربه زدن به این انقلاب نو ظهور را داشتند.و از هر فتنه و دسیسه ای در مناطق مرزی کشور مانند کردستان،کرمانشاه،آذربایجان و...استفاده می کردند و رفته رفته گروهک های تروریستی تجزیه طلب کوردی مانند کومله،دموکرات و...شکل گرفت.تا با هم پیمانان خود به مردم این مرز و بوم تجاوز کنند و نمونه آن شهادت افراد بی گناه مانند زنان،کودکان،بازاریان و...بود که توسط این گروهکهای کوردی تجزیه طلب انجام شده است.

 

اما واقعیت این است که اعضای این گروهک های تروریستی چه کسانی هستند؟

حزب کومله،دموکرات،حدک،حدکا و...که رهبران خودخوانده این گروهک های تروریستی به همراه خانواده هایشان در کشورهایی اروپایی زندگی می کنند.و با پول حامیان خود که کشورهایی مانند آمریکا،انگلیس،اسرائیل،سعودی ها و...که چشم دیدن،امنیت و رشد کشورهای مسلمان مانند ایران را ندارند اقدام به جذب نیروهای خود می کنند.و با ترفند رویایی زندگی در کشورهایی اروپایی اعضای خود را که عمده آنها از سوی خانواده هایشان به دلیل لاابالی گری،عصیان،مشکلات اخلاقی،بزهکاری،نداشتن شان اجتماعی مناسب و... طرد شده اند را فریب داده و سالها با بدترین شرایط زندگی چندین سال در اردوگاه های اجباری نگهداری می کنند.و آموزشهای شبه نظامی،ترور،قتل،کشتار،سرقت و...را به آنها آموزش می دهند.

حال این اعضای احزاب خودخوانده گروهک های تروریستی کوردی در آن سوی مرزها نه به بهشت دروغین وعده داده شده دست یافتند و نه روی بازگشت میان خانواده خود را دارند...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان