//
کدخبر: ۲۳۰۵۴۱ //

برگزاری مراسم اختتامیه کارگاه تربیتی آموزشی ویژه خانواده ها تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه

آیین اختتامیه کارگاه تربیتی و آموزشی خانواده های "مهدوی و قرآنی" در تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه صاحب الزمان(عج) که با حضور مسئولین این تیپ در تالار مراسمات کوی سازمانی و با حضور همسران کارکنان پایور این یگان برگزار گردید .

برگزاری مراسم اختتامیه کارگاه تربیتی آموزشی ویژه خانواده ها  تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جلیل شاطری فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه اظهار داشت: خانواده نخستین و مهمترین منشاء در تربیت دینی و کوچکترین نهادی است که بزرگترین سرمایه‌های انسانی دنیا درآن پرورش و رشد پیدا می کنند و نوع سخنان و گفتگوهایی که در خانواده میان پدر و مادر و دیگر اعضا مطرح می شود در کودکان خصوصاً خردسالان تاثیر بسزایی دارد .

وی هدف از اجرا و تقویت این گونه برنامه های فرهنگی مانند دوره های بصیرت و این کارگاه های تربیتی و آموزشی را مصون ماندن محیط خانواده ها از تبلیغات فعالیت های دشمن در این حوزه عنوان کرد و گفت:  با برگزاری این کارگاه ها و دعوت از اساتید مجرب ،خانواده ها و والدین نحوه رفتار صحیح و تربیت کودکان در مواقع مختلف را فرا می‌گیرند.

 شایان ذکر است در پایان این مراسم  کارگاه تربیتی سه روزه ضمن تقدیر از نفرات شرکت کننده به هر یک از آنها گواهینامه پایان دوره آموزشی، تربیتی، از طرف عقیدتی سیاسی اهدا گردید.

photo_2019-12-11_13-42-48

photo_2019-12-11_13-42-51 (2)

photo_2019-12-11_13-42-51

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان