//
کدخبر: ۳۴۳۶۰۷ //

مشکلات معیشتی معلمان تا حدودی با اجرای رتبه بندی رفع می شود

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان در شورای نگهبان تائید شده اسن گفت: مشکلات معیشتی معلمان تا حدودی با اجرای رتبه بندی رفع می شود.

مشکلات معیشتی معلمان تا حدودی با اجرای رتبه بندی رفع می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین نوش آبادی عصر پنجشنبه در دومین همایش دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه جوان فرهنگیان جز بازوان و اهرام‌های پیشرفت جامعه هستند اظهار داشت: نقش معلمان و فرهنگیان عزیز در کشور و در گام دوم انقلاب بی بدیل است.

نوش آبادی با بیان اینکه معلمان بر اساس منویات رهبری پرچمدار و هدایت کننده جریانات مختلف باشند گفت: همانطور که شاهد بوده ایم معلمان در ۴۳ سال گذشته در همه عرصه‌ها نقش اول و برتر بوده اند چرا که این قشر عزیز و گرامی با همه اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند و بر اساس جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌فرمایند نقش بسزایی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری معیشت و وضعیت اقتصادی معلمان عنوان داشت: ضرورت دارد که معلمان از نظر رفاهی و اقتصادی تأمین باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت رتبه بندی معلمان نیز اظهار داشت: در حال حاضر رتبه بندی معلمان در شورای نگهبان تائید شده و امیدوار هستیم این رتبه بندی تا حدودی مشکلات معیشتی را رفع کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان