//
کدخبر: ۳۴۱۱۲۵ //

شمخانی: برجام برای ایران در حوزه اقتصادی و رفع تحریم‌ها به پوسته‌ای خالی تبدیل شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که اکنون برجام برای ایران در حوزه اقتصادی و رفع تحریم‌ها به پوسته‌ای خالی تبدیل شده، تصریح کرد:‌ با آمریکای بد عهد و اروپای بی عمل هیچ‌گونه مذاکره فرابرجامی انجام نخواهد شد.

شمخانی: برجام برای ایران در حوزه اقتصادی و رفع تحریم‌ها به پوسته‌ای خالی تبدیل شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) ۲۷ بهمن ماه در توئیتی همزما با مذاکرات جاری در وین برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران نوشت: آمریکا و اروپا در آزمون اجرای تعهداتشان در برجام مردود شدند.

وی با بیان این‌که «اکنون برجام برای ایران در حوزه اقتصادی و رفع تحریم‌ها به پوسته‌ای خالی تبدیل شده است»، تصریح کرد: با آمریکای بد عهد و اروپای بی عمل هیچ‌گونه مذاکره فرابرجامی صورت نخواهد گرفت.

 

دور هشتم مذاکرات وین از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه پس از تنفسی ۱۱ روزه برای مشورت هیأت‌ها با پایتخت‌هایشان از سر گرفته شد و کماکان در سطوح مختلف در حال برگزاری است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در توئیتی درباره گفت‌وگویش با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روند مذاکرات در وین را رو به جلو خواند و با بیان اینکه هنوز برخی موضوعات مهم، پیش روی ماست، حصول توافق نهایی را منوط به «رفتار مسئولانه» طرف غربی دانست. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان