//
کدخبر: ۳۲۸۹۷۹ //

وزیر ارتباطات: فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه است/در هیچ کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در هیچ کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی‌کنند.

وزیر ارتباطات: فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه است/در هیچ کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی دبیرخانه خبرگان رهبری، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پیش از ظهر امروز  در جمع کمیسیون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه است، اظهار داشت: در حوزه فرهنگ سازی آسیب‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این فضاها جدی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در هیچ کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی‌کنند و حتی آنهایی که این فضاها را بوجود آورده درصدد فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب‌های آن برآمده‌اند.

زارع پور افزود: طراحان گوگل امروزه با توجه به آسیب‌های موجود در این فضا اجازه هر گونه استفاده‌ای به نوجوانان خود نمی‌دهند و سازوکارهایی برای جستجوی ایمن و اخلاق مدار در آن پی ریزی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: از نظر ما فضای مجازی یک حوزه فرصت ساز است و مزیت‌های آن بیشتر از آسیب‌ها است و این فضا امروزه با تمام ابعاد زندگی مردم گره خورده و به ویژه بعد از شیوع کرونا حضور این فضا در زندگی مردم بیشتر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در دوره جدید پلتفرم‌ها زندگی بشر را مدیریت می‌کنند و حکمرانی به دست آن‌ها افتاده است و امروز مرز کشورها جایی است که این پلتفرم‌ها وجود داشته و کاربر می‌گیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به قم با آیات علوی گرگانی، نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان